0 امتیاز
195 بازدید
در سبک زندگی اسلامی توسط
باعرض سلام و خسته نباشيد،

من و همسرم حدود٣سال هست كه عقد كرديم و ١ساله كه ازدواج كرديم.من ٢١ سال و همسرم ٢٥سالشون هست،ما هر در از خانواده هاى مذهبى هستيم،حدود٩ماه پيش به طور اتفاقى گوشى همسرم رو ديدم كه وارد سايت هاى غيراخلاقى شده بودن،اولش كتمان كردن و من هم پذيرفتم،دفعات بعد ناديده گرفتم و با راهنمايى مشاوران شروع كردم تا نيازهاى جنسيشون رو بيش از پيش برآورده كردن و متنوع بودن براى همسر،با وجود تلاشم دوباره با اين امر مواجه شدم و باهاشون منطقى صحبت كردم ايشونم معذرت خواهى كردن،اما دوباره بعد از٣ ماه ديدم كه ايشون اينكار رو ترك نكردن.

من خيلى براشون تو اين مسائل تنوع ايجاد كردم و به گفته خودشون از اين لحاظ تأمينن،اما نميدونم چرا اين كار رو ميكنن؟

به نظرتون تا بچه دار نشديم طلاق بگيرم؟ آيا امكان خيانت در آينده هاى دور با توجه به اين كارشون وجود داره؟ چه كارى انجام بدم بهتر است؟ خيلى ممنون ميشم اگه راهنماييم كنيد.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
11-دوست عزیزدردرجه اول انگيزه‌های همسرتان را بشناسید. چرا او سراغ چنین رفتاری رفته است؟ سعی کنید ریشه مشکل را پیدا کنیددرواقع این مسیله یک نوع عادت است
عواملی که رفتار او را تقويت‌كرده‌اند را بشناسید. آیا دوستي با افرادي با همين تمايلات و سپري كردن زمان زيادي در تنهايي و بيكاري او را به چنین دامی انداخته است؟
عوامل تخفيف‌دهنده این رفتار را بشناسید. بودن در جمع‌هاي خانوادگي، اشتغال به كار، تقویت رابطه میان شما به عنوان یک زوج و بسیاری از راه‌های دیگر می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.
انگيزه دروني او را براي ترك اين رفتار افزایش دهید. بهبود روابط خانوادگي، پيشرفت در مسائل كاري و در نظر گرفتن پاداش برای ترک این رفتار، می‌تواند تمایل او را به کنار گذاشتن این عادت افزایش دهد.
او را با پيامد اعتيادش {عدت به این تصاویر}آشنا کنید. به او گوشزد کنید که در صورت ادامه اين رفتار او را ترك خواهيد كرد و زندگی‌اش از هم خواهد پاشید.
به ریسمان مذهب چنگ بزنید. در نهايت هيچ چيز به اندازه اعتقاد به ارزش‌هاي اخلاقي و مذهبي در جلوگيري از گرايش افراد به پورن موثر نباشد، بالا بردن ارزش‌هاي اخلاقي و گرايشات مذهبي در خانواده‌ها و جامعه قطعا مهم‌ترين عامل در پيشگيري يا توقف استفاده از ابزارهاي پورن است.در هر حال يك گفت‌و‌گوي صريح و بي‌پرده بين همسران درگير در اين مسئله مي‌تواند به شناسايي انگيزه‌ها و رفع مشكل كمك كند. در نهايت كمك گرفتن از يك متخصص در امور روابط جنسي يا سكس‌تراپيست مي‌تواند راه‌حل باشد.موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1442
بازدید دیروز: 2849
بازدید کل: 9802715
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...