0 امتیاز
225 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
با سلام.من پرسشگر سوال چگونه آرام باشم و حرص نخورم هستم...لطفا راهنماییم کنید،من شوهرم خیلی دهن بینه،اختیارش دست خانواده اشه..هر چند خودش قبول نداره..عید با خواهر شوهرم بحثم شد،پدرشوهرمم گفت زنت رو ببر بذار خونه باباش..شوهرمم بدون درنگ ازاعت کرد و توی یک ماه نه زنگ زد و اومد دنبالم..تا اینکه با وساطت بزرگای فامیل اومدم خونه خودمون..از وقتی ام اومدم شوهرم ناسازگاری میکنه،خرجی بهم نمیده حتی میگه خونه بابات هم نمیری،هرچند میدونم اینا حرف خودش نیست و خانوادش بهش گفتن  تا من اذیت بشم..قبلا خرجی هم که میداد خانوادش تعیین کرده بودن مقدارش رو..حتی از فامیلم شنیدم که باباش میگفته طلاقش بده اونم تا دادگاهم رفته..میگه خانوادت آدمهای خبیثی هستن زندگی مارو خراب مکنن هرچند مامانم خاله اش هست..هر چقدر هم باهاش حرف میزم فرقی نمیکنه.اصلا کل فامیل هم باهاش حرف زدن انگار نه انگار..با سنگ این همه حرف میزم نرم شده بود تا حالا..انگار شستشوی مغزی کردن حرف هیچ کس رو جز خانوادش قبول نداره..باورم نمیشه کسی با 35 سال سن اختیارش دست خانوادش باشه و جرات حرف زدن نداشته باشه..پیش مشاورم نمیره میگه من خودم به همه درس زندگی میدم..با اینکه وضع مالیمون خوبه ولی به منم پول نمیده که حداقل من برم هرچند بنظرم فقط با رفتن من مشکلی حل نمیشه..واقعا دیگه خسته شدم از دست این اخلاقش..بنظر شما کسی که ذاتش اینجوریه درست میشه؟اگه صبر کنم امیدی هست تغییر کنه یا تا آخر عمر وضعمون همینه؟؟یا طلاق بگیرم بهتره؟؟میترسم بمونم و عمرم اینجا حروم بشه..از طرفی نمیدونم طلاق که گرفتم زندگیم بهتر میشه..بین دوراهیه سختی گیر کردم ..بین موندن و طلاق نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم..

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
5- مساله شما باید بصورت دقیق تر با گفتگو با هردو شما بررسی شود تا بتوان نظر درستی ارایه کرد اما بنظر میرسد تغییر در چنین افرادی بسیار سخت صورت می پذیرد. توصیه میکنم اگر استطاعت مالی دارید هردو باهم به مشاور مجرب مراجعه نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3227
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9845508
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...