0 امتیاز
187 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام..من در دوران عقد هستم.ی جایی احتمال زیاد کانال قرار عاشقی خوندم که زن نباید همیشه در دسترس شوهرش باشه و بعضی وقتا باید دست نیافتنی باشه..منظور این مطلب چیست؟؟من که بیشتر شبها با همسرم هستم وهر موقع شوهرم زنگ میزنه بیا باهم بریم فلان جا منم میرم کار درستی هس؟لطفا درمورد بکارگیری این مهارت بیشتر توضیح بفرمایید..

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۲۳_دوست عزیززن باید همیشه به گونه ای باشد که برای همسرش جذابیت داشته باشد و تکراری نشود چه از نظرظاهری وچه ازنظر رفتاری واخلاقی...به عنوان نمونه تنوع در نوع پوشش.اینکه همیشه لباس های باز بپوشیدتکراری میشود گاهی هم باید لباس ها پوشیده باشد تا در زمان باز پوشیدن جذابیت فرد حفظ شود...ویا در رفتار و اخلاق.مثلا گاهی پرشور و هیجان و گاهی ارام...وگاهی جدی و گاهی  عشوه گری  ...حتی گاهی لازم است که در سبک زندگی و ...شخصیت خود فرد نیز پیشرفت باشد اینکه مطالعات خود را بالا برده و به دنبال پیشرفت در تمامی ابعاد باشید تا هر روز چیز جدیذی برای عرضه داشته باشید تا همسر خود را به وجد اورید .موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 792
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836085
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...