0 امتیاز
534 بازدید
در سلامت ، بهداشت توسط
ده سال است که ازدواج کرده ام و کودکی دو ساله دارم. در مدت این دو سال مقدار روابط ما بسیار کمتر از گذشته شده و در همین دفعات کم هم گاهی پیش  میاید که فرزندم بیدار میشود و احساس بد پس از آن باعث میشود که هر دوی ما به خاطر نگرانی از تکرار این تجربه از برقراری ارتباط پرهیز کنیم.

البته قبلا هم روابط خاص ما علیرغم صمیمیت و معاشقه ی مداوم در حد ماهی دو سه بار بود اما این میزان در طی دو سال گذشته به دو سه ماه یکبار کاهش پیدا کرده. ضمن اینکه شیردهی و خوابیدن من در کنار فرزندم و خستگی هر دو نفرمان باعث شده اغلب معاشقه هم  نداشته باشیم. در این مورد سعی دارم ان شاالله با از شیر گرفتن فرزندم وضعیت را بهبود بخشم اما آن طور که در پاسخ سوالات قبلی خواندم توصیه هایی هست مبنی بر اینکه رختخواب کودک را تا 4 یا 6 سالگی جدا نکنیم و از طرف دیگر ترس از بیدار شدن کودک امریست که احتمالا تا سالها مانع جدی برای امنیت برقراری ارتباط زناشویی مان باشد. با این مساله چگونه کنار بیاییم؟

با تشکر از راهنمایی های شما

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
مادر فهیم با استفاده از مهارت مدیریت زمان، با برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به همه ی وظایف محوله تلاش میکند.

برای تغذیه اعضای خانواده و برای اتاق خواب برنامه دارد

همسر با سیاست با همراهی در بازی با کودک و ایجاد هیجان و تحرک و داشتن تغذیه صحیح برای فرزند؛ لحضاتی با آرامش و آسایش برای خود و همسرش فراهم میکند.

 

در هنگام ارتباط هم اگر به طور اتفاقی و باتوجه به رعایت تمام موارد گفته شده، فرزند بیدار شد.

باتدارک مقدار اسباب بازی و خوراکی مشغولش کنید و اگر بازهم آرام نگرفت، با در اخیار قرار دادن لوازم مورد علاقه ای که کمتر در اختیارش بوده او را سرگرم کنید و هرچه زودتر اتاق خواب کودک را جدا کنید.

به مقالات زیادی که در سایت به این موضوع اختصاص دارد مراجعه کنید.
مانند مقاله 164
 

اگر با این وجود رابطه ی شما ناتمام ماند با افزایش محبت و گوشه و کنایه های جنسی ، شوهر خود را سرحال نگه دارید تا در اولین فرصت رابطه ای تمام و کمال داشته باشید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

12 نفر آنلاین
0 عضو و 12 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2278
بازدید دیروز: 3272
بازدید کل: 9812037
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...