0 امتیاز
392 بازدید
در سبک زندگی اسلامی توسط
با سلام

بنده بعد از ازدواج فهمیدم همسرم برای ازدواج با یک همکارش ارتباط تلفنی داشته است و چون محل کارش در شهر غریبی بوده و خدا لعنت کند مادرش که میدانسته اکنون ۹ سال است که لذت جنسی را بخاطر مسایل روانی از دست داده ام، قصد خودکشی داشتم، موضوع قابل هضم نیست، تو رو خدا به دخترها بگید مردها ظرفیت ندارند

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
همیشه در همه حال خدا را شاکر باش!

من با همسری ازدواج کردم که زن و دو دختر داشت، بعد از حدود دو سال زندگی باز هم خانم اولش باردار شد، و من هنوز بعد از گذشتن سه سال از زندگی فرزند ندارم!

تنهایی و مسائل و مشکلات دو زنه بودن و دقدقه مالی دو خانواده و خیلی مسائل و مشکلات دیگری هست! اما باز هم از خدا می خواهم کمکم کند شاکرش باشم!
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۱-البته سوال واضح نیست. ولی اگر ایشان قبل ازدواج اشتباهی میکرده و بشما نگفته و.. شما برای هضم مساله باید تعداد جلساتی را برای گفتگو با مشاور اختصاص دهید تا ریشه مساله حل شود. در این مواقع باید موضوع کمی واقع گرایانه و دور از احساس حل شود و نباید اهمیت موضوع را برای خود بالا ببرید. سعی کنید حتما به یک روان درمانگر حاذق مراجعه نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1306
بازدید دیروز: 2849
بازدید کل: 9802579
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...