0 امتیاز
298 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام
دختری 26 ساله هستم  و همیشه از ازدواج کردن به دلیل زیر میترسم

متاسفانه روی سینه ام و کشاله رانم تعدادی موی زاید و زخیم هستم برای درمان اقدام کرده ام ولی مشکلی نداشتم
 موهای کشاله ران و رانم بخاطر استفاده از تیغ زخمیم شئه است.

میدونم آراستگی خیلی مهم هست ولی خب
میترسم بعد ازدواج برام مشکلی پیش بیاره
نمیدونم این موضوع برای آقایان چقدر مهم هست

خیلی میترسم بعد ازدواج توسط همسرم رد بشم

ممنون میشم کمکم کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
4- مشکل شما به هیچ وجه جدی نیست و ان شالله به راحتی درمان می شود. با ابزار جدید مطمین باشید بسادگی مساله رفع خواهد شد. اگر قبل از ازدواج مساله حل شد که هیچ اما در غیر این صورت خیلی ساده این مساله را قبل از ازدواج البته در مراحل نهایی با او در میان بگذارید تا صداقت خود را داشته باشید اما مطمین باشید چنین مساله ای باعث مشکل در ازدواج شما نخواهد شد ان اشالله. سعی کنید اعتماد به نفس خود را داشته باشید و بدانید کسیکه به خاطر چنین مساله ای شما را رد کند شایسته ازدواج نیست پس نگران نباشید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 3043
بازدید کل: 9792052
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...