0 امتیاز
193 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام.من ۲۲ سالمه و یگ سالو نیمه که ازدواج کردم.همسرم ۳۰‌سالشه.همسرم رو خیلی دوست دارم ولی ایشون زیاد اهل ابراز نیست.برام هدیه زیاد میخره یا برای بیرون رفتن زیاد وقت میذاره اما‌ محبت کلامی و عملی کمی داره.چندین بار با مهربانی بهشون گفتم دوست دارم بیشتر بهم ابراز کنی ولی خیلی تاثیر نداره نهایت تا دو روز بعدش بیشتر ازم تعریف میکنه.وقتایی که پیشش دراز میکشم به جای نوازش و نجوا یا من در حال بازی با موبایلشه حتی شده دو ساعت با موبایل بازی میکنه تا خوابش ببره اون وسط دو تا هم حرف متفرقه و خاطرات میگه ولی خبری از ابراز علاقه و تعریف از من و نوازش نیست...رابطه ی جنسیمون یکبار در هفته است که من از میزانش راضی نیستم و تمایل بیشتری دارم.

راستش همه از من تعریف میکنن و از زمانی که ازدواج کردم با اینکه حلقه هم دارم ولی خیلیا تو دانشگاه و بیرون ازم خواستگاری کردن .یه بار سر کلاسمون در مورد فاکتورهای مجری شدن صحبت شد یکی از پسرای همکلاسی به استاد و تو جمع برگشت گفت واسه اجرا چهره فقط چهره ی خانم فلانی(یعنی من).استادمون هم در جوابش گفت آره خیلی قیافش فتوژنیکه!
خلاصه که خیلی تعریف میشنوم از همه به جز همسر خودم.
و این واسم خیلی غمباره.من نظر و حرف هیچکس واسم مهم نیست حز همسرم که اونم با حرف درست نشده...

ضمنا یه اتفاق بدی که داره میفته اینه که من وقتی مریض میشم سرما میخورم یا هرچی همسرم خیلیییییی بهم توجه میکنه در حد اعلا!یعنی شده سه روز هم مرخصی بگیره میمونه خونه و برام سوپ درست میکنه و هی ناز و نوازشم میکنه و خلاصه همونی میشه که من میخوام...اتفاق بدش اینجاست که بعد از دو سه بار کسالت من و فهمیدنِِ این ویژگیِ همسرم من خیلی بیمار انگاریم زیاد شده!

نمیخوام بیمار تمارضی باشم کمکم کنید هم واسه کنار کذاشتن این عادت که الکی خودمو میزنم به مریضی هم واسه ابراز محبت کردن همسرم و بهبود رابطه ی جنسی کممون که وقتی حرفشم میزنم که کمه همسرم میگه زشته این حرفا

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پرسشگر محترم

به دلیل گستردگی موضوع مورد سوال شما , پیشنهاد میکنم شماره همراهی که نرم افزار تلگرام فعال دارد را اینجا قرار دهید تا آی دی مشاور محترم را براتون اوسال کنم . تا بتوانید بیشتر و بهتر نتیجه بگیرید.


شماره شما تنها برای مدیر سایت قابل نمایش خواهد بود.

موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3141
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9845422
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...