0 امتیاز
187 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
باعرض سلام و خسته نباشید

من26 سال دارم و همسرم 35سال چند وقتی هست که اوضاع زندگیم به هم ریخته..ما با پدر شوهر و مادرشوهرم یک ساختمان ساکنیم و ما داخل زیرزمین مسکونی با شرایط محیطی بدی زندگی میکنیم ..از طرفی دخالت ها و هرجایی همراه شدن خانواده همسرم و مزاحم شدن های وقت و بی وقت از طرفشان مرا به ستوه اورده..
اصرار بیجای همسرم به وجودشان جای جای زندگیم مرا به شدت ازرد...و وقتی بهد از مدت ها تحمل اعتراض ملایمی کردم..رفتار بدی بامن کرد و مرا به شدت کتک زد
بدنم راکبود کرد...

ایشون اصلا فکری برا اینده برای جابه جایمان از این زیرزمین تاریک نکرد..
الان طوری شدم که به شدت نیاز به توجه دارم ولی اصلا دلم نمیخواد به ایشون نگاه بکنم..فقط یه سلام و یه خداحافظ ..
وقتی سوار تاکسی میشوم اگر محبتی یا اندک توجهی از اقایی ببینم دلم روشن میشود متاسفم که این ها را میگم ولی احتیاج به کمک دارم اگر صلاح دانستید شماره از خودتان به من دهید با تشکر..

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
18- ببینید دوست عزیز شما در شرایط حساسی از زندگی خود قرار دارید و باید با تامل و قت بیشتری رفتار کنید و اینده نگر باشید. مشکل شما قبل زا محل زندگی حتما عدم توجه کافی همسرتان به شماست. در اینجا شما اطلاعات زیادی در مورد نحوه ارتباط همسرتان با شما نداده اید و به نظر من در اولین فرصت با همسرتام به صورت محبت امیز صحبت کنید و شرایط بد روحی خود را برایش توضیح دهید و از او بخواهید با شما به یک مشاور مجرب مراجعه نماید. سعی کنید مسایل را کم کم و سر فرصت برای او توضیج دهید تا شوکه نشود. شاید از نظر او همه چیز خوب است و شما میخواهید ان را خراب کنید پس دقت کنید که با درایت کافی مسایل را توضیح دهید و اصلا عجله نکنید. شاید نوشتن نامه برای او راه بدی نباشد.  اما سعی کنید در چند مرحله شرایط روحی خود و عدم توجه او را به او گوشزد کنید.  شما نیاز دارید تا چندین جلسه به مشاور مراجعه کنید تا مسایل بین شما را با کمترین برخورد و بحث حل نماید و شرایط رفتار درست را برای همسرتان توضیح دهد. در این بین شما سعی کنید با رفتار بسیار خوب محبت او را بیشتر از قبل جلب کنید و سهم خود را در رفتار زناشوئی درست انجام دهید تا بهانه ای برای او باقی نماند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3172
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9845453
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...