0 امتیاز
317 بازدید
در سبک زندگی اسلامی توسط
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران.
چند وقتیست که همسرم واااااااقعا نگرانم کرده ایشون نوزده سالشونه و بنده بیست و دو.
من متاسفانه پیش ایشون حضور ندارم اروپا هستم تا حدوده دو سال و ایشون تنها خونه ی پدرشون هستن.
ما هرپند وقت یه بار یه سری جروبحثی داریم.
که خانومم یه روز بهم گفت که نمازشو نمیخونه وقتی پرسیدم چرا گفتند تنبلیم میشه بعد براشون از عواقب بی نمازی گفتم و از خوبی هاش و عذابهاش ایشون شروع کردن به خوندن اما چند روزه پیش بهم گفتند که باز هم نمیخونن اینبار که پرسیدم چرا گفتند من هروقت میخونم ماها زیاد دعوامون میشه الان چند وقته نمیخونم رابطمون خوبه منم طبیعی رفتار کردم گفتم باشه اما بکم هم بی توجهی کردم باهاش که شاکی بشه و جروبحثمون بشه و بگم بخاطره بی نمازیته اما جالبیش اینه که آرومه دیگه.
قابل توجه باشه همسرم نیاز جنسیشون بسیار بالا هست و تاره چند وقت هست که از گناه دورشون کردم و اینکه ایشون تو خونواده ای رشد کردن که این چیزا همچیییی رایج نبوده و من خودم دقیییییقا برعکس ایشونم.
از زمان ازدواجمون یک سالو نیم میگذره که من نصفش رو پیش ایشون با خانواده ام بودم و نصفش رو که الان اروپام.
عذر میخوام که سوالم فوق العاده طولانی شد.
اجرتون با اباعبدالله الحسين ممنون.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
6-به شما توصیه میکنم در قدم اول سعی کنید در کنار همسرتان باشیدو بیشتر به او توجه کنید. نیازی نیست مستقیما در مورد اعمال عبادی باو توضیح دهید و او را مجبور نمایید. این مسایل باید به صورت عمیق و  در طول سالیان برای فرد جا بیفتد. مهمترین وظیفه شما در حال حاضر توجه بیشتر و بودن د رکنار اوست. دقت داشته باشید مسایلی  از این جنس تنها با حرف و توصیه درست نمیشود و فردی که پتانسیل این مسایل را داشته باشد به راحتی دچار خواهد شد. پس شما باید با بودن در کنار او و مراقبت همواره و صحبتهای مداوم با او و وادار کردن او به تفکر بیشتر در مورد این مسایل او را از انحراف دور کنید. او هنوز سن کمی دارد و قابلیت تغییر زیادی دارد فقط نیاز به توجه و مراقبت دارد. هر چ شما از او دور باشید عوامل دیگر ممکن است او را از نوع تفکر شما دور کند. در مقابل حرفاهای او باید گفت که این چنین بهانه هایی منجله دعوا کردن بیشتر بخاطر نماز فقط بهانه هایی بچه گانه است که نباید بان توجه کنید.  فقط باید توجهتان را بیشتر کنید و از راه احساسات او را ادار به تفکر بیشتر نمایید. اجبار و نصیحت را کنار بگذارید و سعی کنید به او بفهمانید که شما او را با اعتقاداتش دوست داریدو هر چه او از این مسایل دور شود ممکن است علاقه شما نیز تحت تاثیر قرار بگیرد. البته این مسایل باید در ارتباط مداوم شما و با حضور شما در کنار او بیان شود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 872
بازدید دیروز: 2849
بازدید کل: 9802145
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...