0 امتیاز
121 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
با عرض سلام
خانمی هستم ۲۵ ساله،کارشناسی از یک دانشگاه معتبر دولتی دارم اما بدلیل نبود آینده ی مناسب از نظر کار توی  رشته خودم برای ارشد اقدام نکردم.
مدتیه فکر دادن کنکور دوباره تجربی و تحصیل در یکی از سه رشته ی اول( پزشکی،دندانپزشکی،داروسازی) ذهنمو درگیر کرده... ولی واقعا نمیدونم کار درست و منطقی ای هست یا نه!
الان دوسال از ازدواجم میگذره و باید دیگه کم کم به بچه دار شدن فکر کنم
اما حس میکنم اگه الان این فرصت رو از دست بدم دیگه هیچ وقت زمانی برای تحصیل مجدد توی این رشته رو ندارم
از طرفی هم نگرانم که نکنه ۲سال وقت بذارم ولی در آخر به نتیجه ی دلخواهم نرسم
واقعا سردرگم و آشفته ام... گاهی ام فکر میکنم شاید دارم اشتباه میکنم و بهتره همین زندگی آروم و بی دردسر رو ادامه بدم و بچه هامو در تینده بزرگ کنم و  خودم رو توی سختی های بسیار این رشته نندازم
خانم دکتر کمکم کنید... شاید مشکلم در ظاهر اصلا مهم به چشم نیاد اما واقعا داره از درون منو افسرده میکنه
ممنونم از وقتی که میذارین
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ
سلام پرسشگر عزیز
 الویت اول شما باید همسرداری باشه ودر الویت دوم فرزند اوری و تربیت فرزند
 اینکه شما دوست نداری  لحظات عمرت رو بی برنامه وهدف بگذرونی بسیار خوب است ولی باید بدانید که علم مفید در دانشگاه وحوزه نیست وبنده مومن وظیفه شناس است ودر تشخیص وظیفه وعمل به وظیفه تلاش میکند شما با مطالعه  کتب ارزشمند تربیتی وباارتقا  مهارت های همسرداری خود وتوجه به امر تربیت فرزندان تمام اوقات خودرا پربار کنید ودرضمن به سلامت جسم خود هم اهمیت بدین وبعنوان یک زن  اگاه به بهترین وجه  خانواده رو مدیریت کنید .
 موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 423
بازدید دیروز: 3500
بازدید کل: 9822276
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...