0 امتیاز
2.3هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
از وقتی که من باردار شده ام شوهرم دیگر به من توجهی ندارد و برای رفع غرایزش به من نزدیک نمی شود. علت بی رغبتی شوهرم چه چیزی می تواند باشد ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
در بعضی از آقایان بی رغبتی و کم توجهی پیش می آید که علت هایی دارد . در بعضی از آقایان وقتی خانمشان باردار می شوند ، خانم یک حالت تقدسی برای آقا پیدا می کند و یک حالت روحانیتی برای آقا دارد که این باعث می شود به خانمش نزدیک نشود . ممکن است نگرانی های آسیب رساندن به جنین موجب این امر بشود . وقتی خانمها باردار می شوند آن جذابیت جسمانی شان را از دست می دهند. و حالت چهره شان تغییر می کند و این باعث می شود که رغبت در دوران بارداری کمتر بشود . البته بی رغبتی در خانمها هم در این امر دخیل است . خانم ها بدانند که اگر آقا در این مورد به شما کم توجهی می کند معنایش این نیست که شما را دوست ندارد . آقایان بدانند که خانم ها در ایام بارداری مسائل غریزی شان کاملا با ایام عادی فرق می کند . در مورد ایام عادت نیاز خانمها به صفر یا نزدیک به صفر می رسد . ولی در دوران بارداری خانم ها به سه گروه تقسیم می شوند. یک گروه میل غریزی شان خیلی کاهش پیدا می کند. گروه دیگری حالت خودشان را حفظ می کنند . گروه دیگر میل غریزشان افزایش پیدا می کند . ممکن است که این خانم جزو گروه سوم باشد ولی آقا توجه به این نکته نمی کند . این تغییرات بخاطر تغییرات هورمونی است و باعث افزایش این میل در خانمها می شود. چون در ایام بارداری خانم ها دغدغه ی پیشگیری را ندارند و نگران بارداری ناخواسته نیستند میل جنسی شان افزایش پیدا می کند.

خانم ها در هر سه گروه به محبت مرد نیاز دارند . در این ایام خانمها نیاز به امید دارند . پس شما باید ارتباط عاطفی تان را بیشتر بکنید و توجه بیشتری به آنها داشته باشید. بدون تردید آرامش زن روی جنین او اثرگذار است . هر قدر که خانم ها آرامش بیشتری داشته باشند فرزند آرامتری خواهند داشت . توصیه این است که در این ایام توجه به همسرتان داشته باشید ، شوق و ذوق داشته باشید ، دکتر رفتن همسرتان را پیگیری کنید و مهر و محبت خودتان را بیشتر کنید ، در مورد آینده بچه با همسرتان گفتگو کنید زیرا این کارها به خانم شما امید می دهد و همسر شما شاداب می شود . اگر این توجهعاطفی نباشد ممکن است که دچار هیجان بشود و این روی دستگاه گوارش مرد اثر می گذارد و روی جفت اثر می گذارد . مادر با نشاط بچه ی با نشاطی خواهد داشت . اینکه مشکلات روحی و روانی روی جنین اثر می گذارد حرف جدیدی نیست . در قرن یک میلادی در هند باستان دکتری کاراکا به این نتیجه رسید که هیجانات دوران بارداری و مشکلات روحی و روانی مادر روی جنین اثر می گذارد و او را دچار اختلالات ذهنی می کند . یکی از علل پرخاشگری های عصبی بچه ها و حتی بزرگسالان بخاطر این است که هنگامی که مادر آنها باردار بوده است بشدت هیجان داشته اند . در قرن یکم در چین باستانی یک کلینیک هایی بوده است که با تکنیک های خاصی به خانمهای باردارآرامش می دادند . آرامش دادن به خانم حتی خانم را در برابر مشکلات بارداری مقاوم تر می کند . در ویارهای حاملگی ، اگر آقا به خانم توجه کند این ویار کمتر می شود. ویار یک امر فیزیولوژی است . حتی خانم در مقابل درد زایمان هم مقاوم تر می شود .
آقایان در این دوران باید سعه صدرداشته باشند زیرا خانم ها در این دوران خلق و خوی دو گانه دارند . اگر شما در مورد خانمتان مراعات کنید نفع آن به خودتان می رسد
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 539
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9794147
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...