0 امتیاز
1.1هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
ویرایش شده توسط zrastegar
سلام

شوهر من هر از گاهی از من تقاضای سکس از راه مقعد داره و من هر بار مخالفت میکنم و او مرا تهدید میکنه که اگر این رابطه رو نداشته باشم ممکنه به من خیانت کنه وبه اجبار با او این سکس رو انجام میدهم ولی از این رابطه متنفرم ولی نمیدونم چه جوری شوهرم را متقاعد کنم که ضرردارو
لطفأ به من بگین که چیکار کنم دیگه شوهرم این تقاضارو نکنه
لطفأ راهنماییم کنید

با تشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
خواهر محترم يكي از نيازهاي اساسي كه خداوند در وجود انسانها به وديعه گذاشته است نياز جنسيست، كه اگر اين نياز از طريق درست آن ارضاء شود مايع بقاء نسل و استحكام خانواده است اما ارضاء نادرست آن مي‌تواند مشكلات زيادي را براي انسان به دنبال آورد. لذا مديريت صحيح اين امر مي‌تواند به بهتر شدن روابط همسران كمك كند. اما اين به آن معنا نيست كه شما به تمام خواسته‌هاي همسرتان تن داده و علارغم ميلتان هر آنچه او مي‌خواهد انجام دهيد. زيرا برخي از كارها علاوه بر ضررهاي جسمي، عزت نفس شما را خدچه دار كرده و در وجود شما نسبت به همسرتان نگرش منفي ايجاد مي‌كند. پس به شما توصيه مي‌كنيم:
1. به نيازهاي همسرتان توجه جدي داشته وبااستفاده از ماساژ جنسی وبازیهای سکسی وتنوع در پوشش وتنوع در پوزیشن اورا اقناع وارضاء کنید . ضمن آنكه مي‌توانيد بدون انجام انال، نياز او و خودتان را برآورده سازيد. زيرا زن و مرد مي‌توانند جذابیت های زیادی برای هم داشته باشند
2. انجام عمل جنسي را ناپسند ندانسته و با منت اين كار را براي همسرتان انجام ندهيد و بدانيد كه اين عمل در اسلام صواب نيز دارد.
3. در مقابل خواسته‌هاي غير معقول همسرتان نه تندي كرده و نه تسليم شويد بلكه با احترام و منطق از انجام آن سر باز زنيد. او را متوجه كنيد كه هر كاري روشي دارد و اگر از غير آن بخواهد وارد شود ممكن است صدماتي به خود و شما بزند. با توجه به اينكه برخي از روشهاي نزديكي عامل بسياري از بيماريهاست و فطرت پاك آدمي نيز با آن سازگار نيست.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1521
بازدید دیروز: 3043
بازدید کل: 9793444
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...