0 امتیاز
126 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام

من 8 ماه ازدواج کردم خیلی شوهرمو دوست دارم وقتی تو جمع هستیم میخوام قربون صدقه ی من بره رفتاراش خیلی زود بهم برمیخوره مثلا میگه این چیه آوردی بهم برمیخوره نمیدونم چرا نسبت به ایشون حساسم انگار دوست دارم من همه چیزه زندگیش باشم  این حساسیت خودمو دوست ندارم همه دوستام میگن به خدا اکیه تو زود ناراحت میشی اصلا از این رفتارم خوشم نمیاد نمیدونم باید چیکار کنم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام  

نوسان های خلقی یکی از ویژگی های خانم هاست، باید این نوسان را کنترل کرد یا با آن کنار آمد؟ زن ها نسبت به مردها احساسات شان رقیق تر است. این یکی از ویژگی های رفتاری آنهاست و به خودی خود، نقص محسوب نمی شود. البته میزان حساسیت همه زن ها یکسان نیست؛ همانطور که مردها به لحاظ روحی با هم متفاوت هستند. زن ها همگی روی موج احساسات شان سوار هستند و این ارتباطی به میزان اعتماد به نفس آنها ندارد اما معمولا در زمانی که احساس خوبی دارند، اعتماد به نفس شان هم بالاتر است.
زنان از برقراري رابطه اي عاري از هرگونه احساس واهمه دارند و براي رسيدن به نهايت مطلوب در يك ارتباط در وهله اوّل به عشق ورزي، علاقه، توجّه و محبّت شوهرشان نياز دارند. «زن فقط وقتي زنده است كه معشوق باشد و توجّه كردن به او مايه حيات اوست»در حقيقت همانگونه كه ركن حيات دشت، باران كوهستاني است، ركن حيات خانوادگي نيز احساسات و عواطف مرد نسبت به زن مي باشد؛ خواهر بزرگوار، نظر ما همين است كه همسر شما باید به شما توجه کافی داشته باشد و حق شما را از نظر عاطفی ادا کرده، دلبستگی خود را به شما اعلام نماید و آنجا که باید، شما را نسبت به برخی دیگر ترجیح دهد. اما باید بدانید که  عشق  قسمتی  از وجود یک  مرد  هست  ولی  عشق همه  ی  وجود  یک  خانم  را  فرا گرفته  علت  این دیدگاه  شما  همین  وجود تفاوت  بین  زن ومرد است .
 کتاب  زن کامل  مارابل مورگان  رو مطالعه  کنید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3284
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9796891
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...