0 امتیاز
242 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام خسته نباشید، من 25 سالم و همسرم30 سال و 3 سال هست که ازدواج کردیم و از نظر اقتصادی تو بحرانیم ، همسرم دایما در حال چت و سکس چت با جنس مونث هست و این و با چک کردن متوجه شدم و وقتی درباره اینکه چرا دایم چت میکنی ازش میپرسم اول اینکه کلا انکار میشه که با زن ها چت میکنه و میگه وقتی سرم تو گوشیمه برای فرار از فکر و خیال هست و الان چند وقته شدیدا به من گیر داده که سکس ضبدری کنیم وقتی مخالفت میکنم کلی بحث و غیره داریم که به من میگه تو به نیازهای من توجه نمیکنی و غیره و این چت کردن هاش بیشتر میشه . یکبار زمانی که حالش خوب بود ازش پرسیدم که چرا همش فکرت تو مسایل جنسی هست و از من این خواسته هارو داری گفت به خاطر اینکه درست تربیت جنسی نشدم و سعی کردم خودم تغییر بدم ولی نشده چونکه از این حالت لذت میبرم، تو رو خدا راهنماییم کنید واقعا خسته م.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
همسر شما دچار نوعی اختلال جنسی می باشد که حتما باید به روانپزشک یا متخصص مراجعه نماید. هیچگاه به درخواست او پاسخ مثبت ندهید چون خوداو اولین کسی است که بعدا شما را متهم خواهد کرد و خواهد گفت من اشتباه کردم تو چرا قبول کردی.
اما سعی کنید خیلی جدی در مقابل رفتارها و کارهای او عکس العمل نشان دهید. کنار آمدن شما با موضوع باین مهمی اورا تشویق به ادامه میکند.
دعوا و بحث نکنید اما بی تفاوت نباشید تا بداند هر کاری عواقبش را خواهد داشت. سبک زندگیتان را عوض کنید و بیشتر به تفریحاتی وقت بدهید که بیرون از خانه و دور از موبایل و کامپیوتر باشد. بطور کلی اورا از محیط های اینگونه دور کنید تا کم کم عادتش را ترک کند. با او مثل بیمار رفتار کنید اما برای حفظ زندگی هرگز بی تفاوت نباشید و با او حرف بزنید. او را از مکافات کارش بترسانید شاید به این تذکرات گاهی فکر کند وتغییر ایجاد شود.
توسط
ممنون از پاسختون، ولی همسرم راضی نمیشه که حتی من پیش مشاور برم به خاطر مشکلاتمون دیگه چه برسه به خودش، اصلا قبول نمیکنه که بره. و هر چند وقت یکبار به من گیر میده و میگه همه چیز تکراری شده تو کم کاری میکنی و من تنوع میخوام و از این حرفااا. لطفا به خاطر چت کردن هاش راهنماییم کنید که چه برخوردی داشته باشم اینطوری که متوجه شدم برای مدت طولانی با کسی نیست و دایما تغیر میکنن افرادش. خودش از مجردیش تعریف میکنه میگه نهایت دوست دخترام برای 2 ماه بودن و بعدش با کس دیگه. کلا خیلی تنوع طلب و این چت کردناش واقعا اذیتم میکنه آخه کاملا انکار میکنه. اگه میشه با توجه به اینکه همسرم اجازه نمیده پیش مشاور بریم راهنماییم کنید که چیکار کنم. و اینکه شهوت همسرم فوق العاده بالاست.
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پرسشگر عزیز همسر شما دچار اختلال جنسی است وشما ملزم هستید که تنوع طلبی ایشون رو ارضا کنید با یادگیری پوزیشن های جدید وماساژ جنسی وبازیهای سکسی برای او ایجاد جذابیت کنید وتمام تلاش خود را درزمینه تغذیه هم داشته باشید طبع همسرتون رو بشناسید وبا خوراکی هایی مثل عناب چای کوهی اورا متعادل نمایید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 343
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9829430
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...