0 امتیاز
381 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط

بسمه تعالی

با سلام و خداقوت خدمت خانم رستگار مقدم عزیز که تابحال از راهنمایی تان بسیار بهره بردم

عذرخواهم که سوالم را خیلی باز میپرسم اما چون چاره ای ندارم و فقط اینجا را امین خود دانسته ام،خواهش میکنم جوابم را بدهید.تشکر

حدود 8 ماه است عروسی کرده ایم. انجام رابطه جنسی کامل (دخول) را بعداز دو ماه توانستیم انجام دهیم چون من عضلاتم را منقبض میکردم..

الان هم هنوز موقع دخول درد و کمی سوزش دارم، این طبیعی است؟

به دلایل زیر من و همسرم رابطه جنسی مان بیشتر به روش دوران عقد (با دست برای یکدیگر)انجام دادن است و گاهی اوقات عمل دخول را انجام میدهیم. که این مسئله من را نگران میکند که نکند در رابطه مان تاثیر منفی بگذارد، موجب سردی مان شود و ...

دلایل:

- به ارگاسم نرسیدن من با دخول که برای همسرم خیلی مهم است من را ارضا کند

- گاهی خستگی همسرم و اینکه با دخول خسته تر میشوند و بهتر است به روش دیگر نیازشان را پاسخ دهم

- هم زمان نبودن میل جنسی مان

اینها دلایلی است که باعث میشود ما دخول خیلی کم داشته باشیم..

استاد عزیز:

الحمدلله من زندگی خیلی خوبی دارم و رابطه مان با همسرم خیلی عالی است، فقط این مسئله من را نگران کرده است..  آیا این روش (کم انجام دادن عمل دخول و ارضا به روش دوران عقد) صحیح است؟ اگه نه باید چه طور اصلاح کنیم؟

و یک سوال دیگر، ما در میل جنسی مان نوسان داریم، آیا این طبیعی است؟

انشالله سالم و سلامت باشید.

سپاسگزارم

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام

رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده وریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله میباشد.

اوج لذت جنسی در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین دلیل زمانی بیشتر می برد تا زن به اوج لذت جنسی برسد. این عمل در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوری که زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص کرد.

زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به اوج لذت جنسی مطلوب برسند. که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در رسیدن به لذت جنسی به همسر کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد.اوج لذت جنسی در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود. در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد.
به اوج لذت جنسی نرسیدن خانم ها می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.
شاید یکی از راههای زیر گره گشای مشکل شما باشد:
1- اکثر زنان به اشتباه تصور می کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است اما آنها از این نکته غافل هستند که تنش هم در طول رابطه جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به اوج لذت جنسی است.

2- اکثر زنان رابطه جنسی ذهن فعالی دارند و نمی توانند آن را بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که تمام مغز را اشغال می کنند و به جای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی می شود.سعی کنید ذهن خود را از تمامی مسائل خالی کنید و در این لحظه فقط به همین مسئله بیندیشید
3- در موارد بغرنج تر برای درمان حتما به یک پزشک مراجعه کنید و با استفاده از داروهایی تجویز شده زندگی زناشویی خود را انجات دهید تجویز پزشک در بیشتر مواقع می تواند مشکل را برطرف کند.
0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام
دوست عزیز باید با یک سکس تراپ مشورت کنید مورد شما درمان دارد وبااموزش حل میشود
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 306
بازدید دیروز: 1472
بازدید کل: 9798730
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...