0 امتیاز
449 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام.وقت بخیر. دختری هستم که مدتی با یک پسر ارتباط در حد کمک درسی بود..ولی باعث ایجاد علاقه شد. ومن یک شب با این آقا خوابیدم.سکس مقعد یا واژن نداشتیم...ولی  کارهای دیگه کردیم...من واقعا دوسش دارم..ولی این اقا بهم گفتن ک قصد ازواج ندارن..از یک طرف احساس گناه و شرمساری پیش خدا و از طرف دیگه دوست داشتن این اقا...نمیدونم چیکار کنم...موندم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
9- شاید درک این مساله در چنین شرایطی برای شما سخت باشد ولی تجربه به ما ثابت کرده در این شرایط بهترین روش برای برون رفت از این بحران قطع سریع ارتباط با اوست. در این حالت هم شما وقت خواهید داشت به کارهای خودتان فکر کنید و هم رفتارهای او نشان میدهد که او واقعا شما را دوست دارد یا خیر. اگر او واقعا علاقمند باشد برای رسیدن بشما خواهان ازدواج خواهد بود. او اکنون ازدواج را قبئل نمیکند چون به راحتی به خواسته اش رسیده است و دلیلی برای رفتن زیر بار مسئولیت ازدواج نخواهد داشت. چون بسیار ساده تر از این به خواسته اش رسیده است و شاید دنبال تنوع در این مسیر باشد! اما اگر شما را دوست نداشته باشد و فقط یک هیجان زودگذر بوده باشد که (احتمال زیادی میرود) پس از قطع ارتباط او به راحتی با این مساله کنار می اید و دنبال افراد دیگری خواهد بود چون در مورد شما به هدفش رسیده است. حال ممکن است شما بگوئید که حتی اگر او مرا دوست نداشته باشد چون من او را دوست دارم میخواهم با او ادامه دهم. در این صورت او مدتی از شما استفاده خواهد کرد و زیر بار هیچ مسئولیتی نخواهد رفت. چون از ابتدا به شما گفته که ازدواج نمیکند عذاب وجدان هم نخواهد داشت. ادامه رابطه شما را وابسته تر و او ا بی نیاز تر از شما خواهد کرد و  کم کم او نسبت به شما حس تنفر و زیادی بودن دست خواهد داد در حالیکه شما عمیقا عاشق او شده اید. و این وضعیت شما را به بدترین بحران زندگیتان خواهد کشاند که حل آن بسیار پیچیده خواهد بود. اما در صورتیکه که به پیشنهاد ما قطع ارتباط کنید این وضعیت به شما شکل واقعی فرد مقابل را نشان خواهد داد که یک عاشق واقعی است و یا ..... پس بهتر است راه را از همین ابتدا جدا کنید تا احساسات شما شما را دچار اشتباه نکند. برای یک مرد حفظ ارزش زن بزرگترین ثروت اوست که اگر شما باین شکل ارتباط خود را ادامه دهید برای او هیچ ارزشی نخاویهد داشت حتی اگر با او ازدواج کنید او به سادگی به شما خیانت خواهد کرد و دلیلش هم همین ارتباط شما با اوست که قبل از ازدواج داشته اید. پس هشیار باشیدو اینده خود را تباه نکنید.
توسط
سلام .ممنونم از پاسخ تون. من دختری بودم که با هیچ پسری ارتباط نداشت و در حد سلام کردن با هم کلاسی هام...یه دختر محجبه و با ایمان، اما ارتباط با این پسر باعث شد من این کار رو بکنم.احساس میکنم خیلی شخصیتم اومده پایین.من همش دوس دارم به این پسر پیام بدم ولی اون بی توجهی، خیلی منو شکست.چند روزه بهش پیام ندادم و میخوام ک ندم و اگر هم خواست ب من پیام بده بعدش بلاکش میکنم...بلاک میکنم چون میخوام ارزشم حفظ بشه و اون ب سراغم بیاد!
توسط
ببین خواهر گلم
هیچ کس ارزش شکسته شدن ارزشهایت رو نداره
این دنیا خیلی نامرد شده
و چقد آدم باید سختی بکشه تا متوجه این طعم تلخ بشه
همیشه خودت رو بیشتر از بقیه آدمها دوست داشته باش
اول خدا و ائمه بعد خودت
ببخش اگه دخالت کردم
توسط
ممنونم دوست عزیز

برام دعا کنید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2526
بازدید دیروز: 1638
بازدید کل: 9791406
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...