0 امتیاز
229 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام من عقد هستم شوهرم بسیار بد دهن هست و من از این موضوع بسیار رنج میبرم . هر جمله ای رو ک بیان میکنه حتما باید ی کلمه فحش شاملش باشه . وقتی ام این موضوع رو بهش میگم ناراحتمیشه و قهر میکنه . در هیچ مسئله ای انتقاد پذیر نیست . احساس میکنم کوچیکتر از سنش رفتار میکنه و این موضوع جلوی دیگران منو  بسیار شرمنده میکنه . الان چند روزیی هست ک در رابطه با همین موضوع باهم قهر هستیم.
اصلا زبان تشکر نداره و همه چیز رو وظیفه همه میدونه . نمیدونم چی بگم لطفا راهنمایی کنید .

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
32-دوست عزیزنحوه انتقاد شما بسیار مهم است که چگونه بیان شودسعی کنید دردرجه اول زمینه هایی را که باعث رسیدن همسرتان به این مرحله میشود را شناسایی کنید واز بین ببریدهرگز مقابله به مثل نکنيد و به بددهني هاي وي پاسخ ندهيد زيرا اين رفتار موجب تشديد رفتار همسرتان مي شود.
زماني که همسرتان در وضعيت روحي مناسبي قرار دارد، درباره تاثيرات منفي بددهني بر احساس و رفتار شما و زندگي مشترک تان صحبت کنيد.
 بد دهنی به صورت اخلاق همسر شما در اومده که این تغییر کردنش رو مشکل می کنه مگر اینکه اولا قبول داشته باشه که کارش غلطه و ثانیا: برای درمان خودش تلاش کنه که در این صورت تذکرهای شما در موقعیت مناسب که اخلاقش خوبه می تونه روند خوب شدنش و تسریع کنه اما اگر خودش غلط بودن کارش رو قبول نداره یا برای کنار گذاشتن اخلاق بدش تلاش نمی کنه کار شما بسیار سخت تر خواهد بود چون اول باید بدی اخلاقش رو بهش بفهمونید و بعدم انگیزه تغییر رو درش زنده کنید سعی‌ کنید همواره‌ در برابر شوهرتان‌ نکات‌ مثبت‌ وی‌ را یادآور شوید.این‌ کار موجب‌ خواهد شد نقاط‌ مثبت‌ در ایشان‌ تقویت‌ گردد. حداقل در پایان هر هفته جلسه ای با شوهرتان بگذارید و کارهای هفته را مرور نمایید و اگر از دست وی ناراحت بودید با محبت و بیان خوش به او بگویید . موفق باشیید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1902
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9834956
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...