0 امتیاز
868 بازدید
در قرآن ، حدیث توسط
نمایش از نو توسط zrastegar
سلام من دو دختر دارم و الان باردارم.از ائمه نقل شده اگر نام فرزند در شکمتون رو محمد بگذارید پسر میشه من هم اینکار رو کردم ولی الان فهمیدم دختره.میخواستم بدونم مگه میشه حرف و قول ائمه با وجود اینکه معصومند اشتباه بشه؟و آیا میشه الان با دعا سرنوشت رو تغییر داد؟
تو رو خدا زودتر جواب بدید من دومین باره سوال میپرسم ولی،جواب نمیدید.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)

پرسشگر عزیز

 با توجه به دعاها و نذر شما باز هم خداوند صلاح شمار ا در داشتن فرزند دختر میداند و شما را شایسته تربیت دخترانی صالح و پاکدامن دانسته است. همان طور که مادر حضرت مریم نذر کرده بود که فرزند پسرش را نذر معبد کند اما خداوند به او مریم را عطا کرد که تنها مادر فرزند بی پدر دنیا باشد و فرزندش پیامبر امتش باشد.

اگر به این موضوع ایمان دارید که خدا جز خیر برای شما نمی خواهد و نخواسته، به خودش توکل کنید و با توسل به اهل بیت فرزندتان را با جان و دل برای سربازی مولایمان پرورش دهید. که جنسیت تفاوتی در خیر بودن عاقبت انسان ایجاد نمی کند. و هیچ وقت در کار خداوند "چرا" نیاورید.

موفق باشید

به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1573
بازدید دیروز: 3043
بازدید کل: 9793496
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...