0 امتیاز
238 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام
سه ساله ازدواج کردم و مادرشوهر مداخله گری دارم آیا بنظر شما ک مشاور و کارشناس هستید این موارد برای مثال مسافرت رفتن با هم در هر شرایطی یا انتخاب خونه برای خرید توسط مادرشوهرم برای ما قبل از اینکه خودم ببینم یا تعیین مقدار هدیه برای مجالس و یا چیزهای جزیی مثل ریش زدن همسرم و امثال اینها و در آینده تربیت فرزند دخالت محسوب ميشه يا من حساسم آخه همسرم ب من ميگه تو بدبینی و حساسی زندگیم سر همین مسایل دچار تنش زیاد شده خواااااهشا کمکم کنید من فرزند ندارم از ترس اینکه در آینده تو تربیت فرزندم دخالت کنن اصلا دوس ندارم بچه دار بشم درضمن خانواده خییییلی سنتی دارن ک حتی پسراش نميتونن بالا حرف مادرشون حرف بزنن و هر چی ميگه ميگن مادره دوس ندارم دلش بشکند آخه این انصافه؟؟؟؟ در ضمن وقتی با اطرافیان صحبت میکنم مادرشوهر هیچ کدوم ب کارشون کار نداره و ميگن مادرشوهرم دخالت میکنه دیگه زده شدم ازش کمکم کنید لطفا

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
6- البته که این مساله عادی نیست. به نظر من مشکل اساسی رابطه همسرتان با مادرش می باشد که به صورت صحیح شکل نگرفته و تداخل وظایف باعث این تنشها شده است. به نظر من نیاز است که همسرتان حتما پیش یک مشاور رفته و در این مورد به صورت مشترک صحبت کنید تا در حضور او مشکلات بررسی شود و راهکارها به او داده شود. دادن راهکار به شما به تنهایی خیلی تاثیر چندانی نخواهد داشت مگر اینکه بتوانید همسر خود را با خود همراه نمایید.البته این موضوع باید به صورت تدریجی اتفاق بیفتد و تغییر ناگهانی به هر دو طرف ضربه می زند.
توسط
مشاور هم رفتیم اعتقاد داشتن من حساسم و مادرشوهرم دخالتی نمیکنه
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1661
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9795269
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...