0 امتیاز
311 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
بعد از 10سال همکاری سه ساله همسرم از شریکش جداشده از اون موقع تقریبا هرشب توسالن میخوابه ونزدیکی در حد ماهی یه بار یا دوماه یه بار شده دیرتر خونه میاد وهمیشه ابراز خستگی میکنه هنوز نزدیک شریک قبلی که برادرشه کار میکنه میگه بابد بیشتر کار کنم چون تنهام و سرمایه کمی دارم بارها ور مورد این مسائا باهاش صحبت کردم وابراز ناراحتی کردم انقدر حرف زدم که خودم خسته ام نمیدونم دیگه چطور برخورد کنم کاملا جدی بهش میگم به آغوش نیاز دارم ..اما تغیری نکرده اوایل میگفت تو اتاق خواب خوابم سنگین میشه ویر بیدار میشم ولی حتی روزای تعطیلم همینطوره تا چند سال پیش خیلی زود جلو تلوزیون خوابش میبرد ولی حالا تا1شب هم بیدار میمونه ولی تو اتاق نمیخوابه منم کمر درد دارم باید رو تخت بخوابم خیلی نگران و ناراحتم دیگه چقدر باهاش ح ف بزنم دختر بزرگم9سالشه و گوچیکه 9ماهشهخودمم خسته و عصبی شدم .این وسط خانوادش هم خانواده خیلی پرحاشیه و فتنه گری دارن که تحملشون سخته نمیتونم حتی با اونا مشورت کنم همشون راضی به بدبختی دیگران هستن وهیچ وقت به کسی کمک نمیکنن

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۳- دوست عزیز به نظر من در اولین فرصت ممکن با روی خوش و بطوریکه حساسیت او ب انگیخته نشود با او به یک مشاور خوب مراجعه کنید. شاید مشاور بصورت بهتری بتواند ریشه مشکلش را  دریابد و راه حل دهد. اما به نظر نمیرسد فقط به جدا شدن از شریک ربط داشته باشد. البته نباید قضاوت کرد ولی حتما یکبار در حالیکه رابطه دارید یا او با شما مهربان است از او با خوبی بپرسید که ایا مشکلی دارد که بشما نگفته است یا... سعی کنید مساله و اهمیت ان را برایش گوشزد کنید تا کمی نگران وضعیت شما شود. سعی کنید کمی بیشتر به او و رفتارهایش دقت کنید و وقت بیشتری را با او بگذرانید. اگر همیشه او پیشنهاد رابطه میداده گاهی شما پیش بروید و اغاز کننده باشید. در هر صورت بنظر صحبت مشاور با همسرتان را فراموش نکنید.
0 امتیاز
توسط
سلام ممنون از اینکه مشکل من رو بررسی کردین و پاسخ دادین  بارها با الفاظ مختلف در مورد مشاوره صحبت کردیم به هیچ عنوان همکاری نمیکنن. و اینکه 99درصد مواقع من شروع کننده رابطه جنسی بوده ام نمیدوتم با این وجود کجای کارم مشکل داشته
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
5- اگر مساله همچنان برای او بی اهمیت است باید خیلی جدی باو بفهمانید که در صورت عدم توجه به مساله مشکلات جدی تری پیش خواهد امد. اینکه چه چیزی او را متوجه میکند را شما بهتر می دانید چون به نقطه ضعفها و حساسیت های او اگاهی دارید. باز هم شما را متوجه این مساله میکنم که این نمی تواند فقط به کار مربوط باشد. سعی کنید بیشتر با او همراه باشید و حتی با وجود کمردرد کنار  او بخوابید و سعی کنید او را کمتر تنها بگذارید. به سر کار او سر بزنید و باو نشان دهید که برای حل مشکل به هر کاری دست میزنید... به مشاور مراجعه کنید و از مشاور بخواهید تماس تلفنی با او داشته باشید. نگذارید مساله بدتر از این بشود چون حل انمشکلخواهد بود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 1193
بازدید کل: 9826472
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...