0 امتیاز
228 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
همسرم هر از گاهی خیلی عصبانی میشه و دست به زدن پیدا میکنه نمیدونم چکار کنم ک دست برداره از این کارش و ارزش منو بدونه؟؟؟

یه وقتایی ک اون اشتباه میکنه و وقتی من به روش میارم به جای عذر خواهی از کوره در میره و کتک میزنه
نمیدونم چکار کنم
اون وقت من باید کوتاه بیام و برعکس من باید عذر خواهی کنم ک آتیشش بخوابه!!!!!!!!
این برای من خیلی سخته ک اشتباه و اون کرده و کتک هم میزنه و عذر خواهی ام نمیکنه و آخرشم برعکس من باید عذرخواهی کنم!!!!!
نمیدونم چکار کنم و این خیلی برای من رنج اوره

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز حتما باید در این مواقع با بازخورد مناسب باو بفهمانید که این کار برایتان قابل تحمل نیست. البته بهتر بود در اولین بار اینکار را میکردید. نمیگویم با قهر ولی مثلا با چند ساعت حرف نزدن یا سرسنگین بودن یا هر روشی که بنظر خودتان بیشتر او را تحت تاثیر قرار میدهد باو بفهمانید چقدر اینکار باعث آزار شما و کاهش علاقه شما نسبت باو میشود. بهتر است در مواقع خوبی مثلا وقت رابطه ی زناشویی باو بگویید. مثلا در ان مچقع با مهربانی بگویید نمیخواهم این عشقی که بین ماست با این رفتا. تو کمرنگ شود و.. سعی کنید عوامل تحریک کننده عصبانیتش را کمتر کنید ولی در عوض بصورت نا محسوس جبران کا های اشتباهش را از او بخواهید. سعی کنید در لحظه عصبانیت بجای صحبت و مشاجره محل را ترک کنید و ساعتی بعد روال عادی را ادامه دهید..
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

12 نفر آنلاین
0 عضو و 12 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1907
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9804707
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...