0 امتیاز
274 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
عباس:
سلام عرض ادب

وقتتون بخیر

من در دوران نامزدی هستم و فاصله مکانی من و نامزدم زیاد است ایشون از شیراز و من از اصفهان و اینکه ایشون دلشون میخاد ارایش کنن بیرون از خونه و اینکه مدل های لباس پوشیدنشون من رو ناراحت میکنه بنظرتون من باید چکار کنم؟؟؟

و اینکه ایشون قبلا با کسی رابطه تلفنی داشتن و ب اون شخص گفتن باید بره خواستگاریش و اینکه رابطشون فقط یک هفته بود این مسئله خیلی باعث شک من به همسرم هست تا جایی که باعث شده همش من نگران باشم آیا دوباره خیانت میکنه یا ن

خواهشا راهنماییم کنین زندگیم داره از هم میپاشه

ممنون میشم لطف کنین راهنماییم کنین

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
باسلام اولا شما باید قبل ازدواج به این مسئله ی حجاب وارایش فکرکرده وشرایط خود را مطرح میکردید وکسی را انتخاب میکردید که مناسب ارزشها وعقایدتان باشد حالاهم باید باکمک مشاور به زبان خوش وبا مهارتهای ظریف ارتباطی از اوبخواهید که رعایت کند همچنین اگاهیهای اورا بالاببرید تا این تغییر عميق واساسی صورت بگیرد دوم اینکه دوربودن وحتی داشتن دوست پسر دلیلی برای خیانت بعداز ازدواج نیست بلکه شماباید رابطه خودرا بااوبهبود بخشیده ونیازهای عاطفی روانی وجسمی و...اورا براورده سازید تا تامین باشد من توصیه میکنم هرچه زودتر باهم دریک شهر زندگی کنید دوری طولانی اسیبزاست اما تاوقتی خطایی ندیده اید نباید به اوبدبین وبی اعتمادباشید ومانند خیانتکاران با او رفتارکنید بلکه باکمک مشاوره ومطالعه کیفیت روابطتان را تقویت وبنیان خانواده تان را محکم کنید
0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام
زنان  بدلیل  احساس ناامنی و خلأ عاطفی است که خیانت میکنند
زنان نیاز دارند که دوست داشته شوند و مورد تحسین قرار گیرند. «خیانت معمولا زمانی اتفاق می افتد که زنی احساس کند آنطور که باید و شاید مورد علاقه و توجه همسرش قرار نمی گیرد و همسرش قدر او را نمی داند. معمولا زنان به سمت مردان دیگر جذب می شوند چون از زبان آنها تعریف ها و تحسین‌هایی می شنوند که از زبان شوهر خود نمی‌شنوند. زنان دوست دارند همیشه به چشم همسرشان خاص و فوق‌العاده باشند. این یک باور جدی است!»
اگر زنی احساس کند که دیگر دغدغه یا علاقه مشترکی با شوهر خود ندارد، ممکن است به طرف دیگری جلب شود، که این دغدغه ها و علایق را دارد. اکثر زوج ها در روزهای اول آشنایی احساس می کنند کسی را پیدا کرده اند که مثل آنها فکر می کند و با آنها همدل و همفکر است اما در بسیاری از موارد بعد از چند سال این احساس از بین می رود. بعضی از زنان برای مبارزه با احساس تنهایی و خلأ، به بی وفایی روی می آورند.
پسرم
اگر نگران  هستید سعی کن قلب همسرت را با محبت  وتامین نیازهای عاطفی وروانیش تسخیر کنید والبته زودتر شرایط را  فراهم کن که با هم باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2340
بازدید دیروز: 1638
بازدید کل: 9791220
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...