0 امتیاز
436 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
آیا دیدن فیلمهای مستهجن برای رفع سرد مزاجی آقایان و خانمها اشکال شرعی دارد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
بله . قطعا این کار اشکال شرعی دارد. حتی اگر دیدن این فیلم ها به قصد آموزش باشد باز هم حرام است . در مواردی می گویند که وقتی ما این فیلم ها را می بینیم به گناه نمی افتیم ولی باز این کار اشکال شرعی دارد . اگر حتی شما قصد ریبه هم نداشته باشید ،دیدن این فیلم ها حرام است و فرقی بین مجرد و متاهل نیست . این محدودیت های برای مصونیت جسم و جان است . دیدن این فیلم های مستهجن در طولانی مدت باعث سردمزاجی آقا و خانم می شود . البته بیشتر مشکل ما با آقایان است که این فیلم ها را می بینند . زیرا این آقا ، خانمش را با زن های بدکاره مقایسه می کند . این آقا نمی داند که آن خانم بدکاره که شکل خاصی دارد شغلش این است و از این راه کسب درآمد می کند . همه ی زنان آمریکایی و اروپایی این طوری نیستند . ولی این آقا فکر می کند که همه ی زنهای دنیا آن شکلی هستند ولی همسر خودش آن جذابیت را ندارد. و از همسرش لذت نمی برد . این آقا که تصویر یک زناجنبی را می بیند وقتی می خواهد با همسرش ارتباط برقرار کند دچار نوعی تناقض و اختلال درعملکرد جنسی می شود زیرا این آقا انتظار دارد که در واقعیت تصویری بهتر یا مثل همان ببیند ولی این پیش نمی آید . کسانی که به دریوزگی افتاده اند دیگر از حلیله ی خودشان لذت نمی برند . موسیقی های محرک جنسی هم همین طور است . آقایانی که از نگاهشان مراقبت می کنند ، عطش بیشتری نسبت به همسرشان دارند. فلسفه ی پوشش یک زن مسلمان این است که مرد عطش بیشتری داشته باشد . و انگیزه برای ازدواج پیدا بکند. در غرب انگیزه برای ازدواج خیلی کم است و به راهها هم جنس گرایی و آلودگی های دیگری افتاه اند . این فیلم ها ، تصاویر و موسیقی ها مبتذل نظام زندگی شما را به خطر می اندازد . حرمت این فیلم ها به خاطر این است که ما دچارمشکل نشویم .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 126
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9829213
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...