0 امتیاز
386 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شوهر من انتظار دارد در جایی که دیگران خوابیده اند به درخواست او پاسخ بدهم . آیا این کار درست است .

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
خیر . این کار درست نیست . این ارتباط هم برای خانم و هم برای آقا ،آفت دارد . خانم چون احساس امنیت نمی کند ، بهره ای نمی برد و به اوج لذت ( ارگاسم ) نمی رسد . در مورد آقا باعث انزال زودرس می شود . پس ارتباط غریزی زن و مرد باید پنهانی باشد . مثل فاخته ها که بهم عشق می ورزند اما رابطه ی غریزی آنها کاملا مخفیانه و پنهانی است . ما روایت داریم که ارتباط غریزی زن و مرد نباید در محل رفت و آمد دیگران باشد . پیامبر فرمودند : اگر زن و مرد در محل عبور دیگران بهم نزدیک بشوند مورد لعن خدا و فرشتگان الهی قرار می گیرند . این بخاطر این است که جلوی انتشار کار بد گرفته بشود . در ضمن ممکن است که دیگران به خطا بروند . مثلا کسی که در این اتاق خواب است اگر صحنه ای ببیند و صدایی بشنود ، احتمال انحراف اخلاقی و جنسی او زیاد است . حتی اگر از محارم خانم باشد. ما برای جواب این سوال روایت داریم. امام صادق (ع) فرمود : کار ناشایستی است که مرد به همسرش نزدیک بشود در حالیکه شخص دیگری در خانه است . این ارتباطات باید برای حریم خصوصی مرد و زن باشد .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 942
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9839239
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...