0 امتیاز
202 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
از وقتی شما ویژگی آقایان را می گویید ، شوهر من می گوید : خانم از من انتظار تغییر نداشته باش . آیا این درست است ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
حالا اگر آقا می گوید : من این ویژگی ها را دارم و شما می خواهید من عوض بشوم و مثل شما بشوم و خانم بشوم ، این حرف همسر شما درست است . لزومی ندارد که این اتفاق بیفتد . ولی اگر منظور همسر شما این است که من نمی خواهم خودم را عوض کنم و تغییر جزئی هم نمی خواهم بکنم ، این حرف غلطی است . درست است که این ها ویژگی مختص آقایان و خانم ها است ولی باید بخاطر زندگی ، ویژگی هایتان را تعدیل کنید . حتی اگر رفتار این آقا ، منشا آن هورمونها و ساختار مغزی باشد ، قابل تغییر است . با تمرین و تجربه می توان این ویژگی ها را تعدیل کرد و رفتارها درست میشود و زن و مرد بهم شبیه میشوند . ما آدمها می توانیم خودمان را تعدیل کنیم و خودمان را به همسرمان نزدیک کنیم . اینها نکات ظریفی است و بعدها این ها مشکل میشود و به متارکه کشیده میشود . در ضمن بنده توصیه ای هم دارم . لطف کنید از صحبتهای ما سوء استفاده نکنید . برنامه ما بنای بر سازندگی خانواده دارد . ما یک کلمه را می گوییم شما می شنوید و بقیه حرف ما را گوش نمی دهید . این مشکلی است که برای برنامه ما پیش می آید . حرفهای ما را کامل گوش کنید . حتی جلسه بعد را هم گوش بدهید و بعد نظرات خود را بگویید . به ما گفته بودند که حضرت علی (ع) فرمودند: خانم ها ناقص العقل هستند . یعنی چه ؟ ما گفتیم : منظورشان همان شدت عواطف است مثل ما آقایان که ناقص العاطفه هستیم و این برای ما بد نیست . چون جزء ویژگی ما است .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9829216
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...