0 امتیاز
338 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
میل جنسی در مردان چگونه عمل می کند؟

امیال جنسی در دوران بلوغ، هنگامی که میزان تستوسترون شروع به افزایش می‌کند، شكل می‌گیرند. میزان تستوسترون با افزایش سن روندی رو به نزول دارد اما در بدن بیشتر مردان به اندازه‌ای تستوسترون تولید می‌شود که میل جنسی‌شان در سراسر زندگی‌شان حفظ شود. در هر مرحله از زندگی، نگرانی، استرس یا افسردگی ممکن است با وجود اینکه جسم مرد سالم است، میل جنسی‌اش را مهار کند.

تایم رابطه جنسی

روابط جنسی با ایجاد حالتی از برانگیختگی(تحریک) که ناشی از آمیزه‌ای از افکار شهوانی و تحریک حسی است آغاز می‌شود. تحریك حسی می‌تواند شامل حس لمس، بینایی، بویایی، چشایی یا شنوایی باشد. منطقه‌ای از مغز به نام «هیپوتالاموس» آثار تصاویر و احساسات شهوانی را هماهنگ می‌کند و پیام‌های مربوط به میل جنسی را از طریق طناب نخاعی به لگن می‌فرستد که به اعصاب دستگاه عصبی خودمختار در آن منطقه می‌رسند. اعصاب حسی از پوست آلت تناسلی و سایر مناطق حساس بدن نیز به طور مستقیم بدون اینکه مغز دخیل باشد، به این اعصاب خودمختار متصل می‌شوند.

آلت جنسی مردان چگونه عمل می کند؟

هنگامی که مرد تحریک می شود با رساندن پیام‌های شیمیایی به شریان‌های آلت تناسلی باعث می‌شوند گشاد و خون بیشتری وارد آنها شوند. خون به درون 2 «جسم غاری»، 2 میله متشکل از بافت اسفنجی که دارای مجاری عروقی بسیاری هستند، سرازیر می‌شود. این ورود خون، اجسام غاری را متورم می‌كند و نعوظ یا راست‌شدن آلت رخ می‌دهد. اجسام غاری متورم‌شده بر وریدهای کوچک آلت تناسلی هم فشار می‌آورند و با این كار مانع از خروج خون اضافی می‌شوند، بنابراین نعوظ آلت حفظ می‌شود.

مرحله رابطه جنسی و ارضا شدن

ارگاسم مردان

رابطه جنسی مرد بعد از نعوظ معمولا 30 ثانیه تا 2 دقیقه به طول می‌انجامد سرعت ضربان قلب و فشار خون با ادامه فعالیت جنسی افزایش می‌یابد و خون بیشتری به بافت‌های بدن تلمبه می‌‌‌شود.

فعالیت جنسی مردان در مرحله ارگاسم (اوج لذت جنسی) به همراه انزال منی به اوج می‌رسد. دستگاه عصبی خودمختار در این مرحله نیز مسوول است و عضلات در اپیدیدیم، مجاری منی‌بر و پروستات را به انقباض وامی‌دارد و باعث رانده‌شدن منی به جلو می‌شود. در همین زمان پیام‌های عصبی عضلات گردن مثانه را منقبض می‌کند، در نتیجه منی به جای اینکه داخل مثانه پس بزند، به درون پیشابراه رانده می‌شود. انزال معمولا همراه لذتی بسیار است که ارگاسم نامیده می‌شود. تقریبا در همه مردان، هنگام انزال سرعت ضربان قلب به اوج می‌رسد.

 

مکان رابطه جنسی

کیفیت رابطه جنسی برای مردان بسیار مهم است حتي مهیج ترين فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برايش تكرار مكررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر اين مورد را در رابطه جنسي خودتان با همسرتان هم مشاهده مي كنيد، پس وقتش رسيده كه كمي تنوع وارد اين رابطه كنيد. براي جلوگيري از يكنواختي جنسي، بايد كمي خلاق باشيد.
مكاني جديد انتخاب كنيد : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید
لباس زير هاي لختی و جديد بخريد
عطر خوشبو استفاده کنید
حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .
خودتان پیش قدم شوید.
رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود

با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …
بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود

لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ) زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن ( مرد ) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد )
همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ اتفاق می افتد

 

تمام یا قسمتی از رفتارهای بالا سبب می شود مرد به اوج لذت جنسی با نهایت کیفیت برسد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

14 نفر آنلاین
0 عضو و 14 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1608
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9834662
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...