0 امتیاز
208 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
باسلام وتشکر از تلاشهای بی منتتان
من بیشتر از یکسال عقد کردم و هنوز در دوران عقد هستم.همسر من بسیار سرد است ودر این مدت بیش از دو بار ارضا نشده است متاسفانه ما در هفته یکبار هم را میبینیم آن هم با هزار خستگی چون هر دو از صبح کلاس داریم اما با این وجود چون من آدم گرمی هستم حتی اگر خسته ام باشم سعی میکنم خودم را به همسرم آماده نشان دهم البته همسرم معمولا شروع کننده معاشقه است اما همیشه مرا ارضا میکند وخود هیچگاه ارضا نمیشود من هر کاری بگید کردم چه از راه دهان و...خیلی چیزهایی ک دوست نداشتم اما همسرم بعد از مدتی خودش خسته می شود ومتوجه میشوم چون نمیخواهد من اذیت بشوم از خود میگذرد چند بار با اظهار نگرانی من میگوید چون من سردم یا تو خونه خودمون درست میشه البته پیشنهاد دخول هم داشتن اما من قبول نکردم چون دوران عقد هستیم وتبعات زیادی دارد لطفا کمکم کنید بسیار نگرانم میترسم همسرم برایش مشکلی پیش بیاید چون خودش هم بسیار باتقوا است...آیا واقعا مشکلی نیست ک ارضا نمیشود باید به دکتر مراجعه کنم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
27 دوست عزیز با توجه به اینکه بیشترازیکسال ست که ازدواج کردین و فقط همسر شما دوبار ارضا شدندبهتر است حتما با سکستراپ حاذق مشورت کنیدتا نوع مشکل شوهر شما مشخص شود آیا ایشان مشکل جسمی دارند یا روحی و روانی و سپس نوع اختلال جنسی (وجود کاهش میل جنسی یا احتلال نعوظ و یا هر دو با هم) مشخص گردد. عدم ارضا دلایل مختلف زبادی میتواند داشته باشد ازجمله افسردگی ،خستگی ،....اگر شوهر شما تمایل به درمان دارد و مشکلات وی نیز ریشه در روابط شما با یکدیگر ندارد, به مقدار زیادی می توان به شما کمک کرد تا از این بحران خارج شوید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1345
بازدید دیروز: 3345
بازدید کل: 9798297
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...