0 امتیاز
280 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شوهرم در دوران عقد محبت زیادی به من داشت ، حالا که وارد زندگی شده ایم ، محبتش کم شده . چرا ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
طبیعی است . دوران عقد محدودیتهایی بوده ، بویژه اگر پدر خانم هم سخت گیر بوده باشند و اجازه نمیدادند کنار هم باشند و پنهانی همدیگر را می دیدند. الانسان حریص ما منع : انسان بر چیزی که منع میشود حریص تر میشود . همه این ها موثر است . عزیزان وصال مدفن عشق است . خانم و آقایی که دو سال رابطه قبل از ازدواج داشته اند ، من میگویم وصال مدفن عشق است واین هم نمونه اش . اما کمتر زیرا بالاخره محرم هم بوده اند و منع شرعی نداشته اند و عواطفی خرج هم کرده اند به جا بوده . چینی ها میگویند : ازدواج گورستان عشق است . آب جوش می آید وقتی روی آتش می ریزد آتش خاموش میشود . در مورد ورودتان به زندگی زناشویی نگران نباشید . محبت سنخش عوض نمیشود و شکلش عوض میشود . در دوران عقد ، یک ساعت تلفنی حرف زدن ، پیامک های عاشقانه چقدر لذت میبرید حالا وارد زندگی زناشویی شده اید ، مشغله کار اجازه نمیدهد تلفن های یک ساعت را ولی نگران نباشید این محبت شکلش عوض میشود و آرام آرام عمق پیدا می کند و قلبی تر میشود و نهادینه میشود و عزیزان کهن سال که ، سالها با هم زندگی کرده اند را ببینید ، چقدر همدیگر را دوست دارند و بهم عشق می ورزند و وقتی یکی از دنیا می رود ، دیگری یک ماه بعد میرود . نمی تواند دوری را تحمل بکند . در دوران عقد از راه دور ارتباط برقرار میکردید . آدم ها از راه دور همدیگر را بی نقص تر می بینند . مثال شما از بالای کوه دشت را میبینید منظم و مرتب انگار یک نقاشی منظم .ولی وقتی از کوه پایین می آیید می بینید این جوری نیست نقاط منفی هم به چشم می آید و اگر با تدبیر در مقابل نقاط منفی عمل کنید مشکل ایجاد نمیشود و محبت استمرار پیدا کند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1769
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9837061
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...