0 امتیاز
1.5هزار بازدید
در مهارت های زندگی توسط
نمایش از نو توسط zrastegar
سلام
ممنون از مطالب بسیار آموزندتون
 با عرض معذرت یک سءوال داشتم خدمتتون
حدود ۱۰ سال ازدواج کردم اوایل میل جنسی من و همسرم مثل هم بود بعد از زایمان مال من زیاد شد و میل همسرم خیلی کم حتی مدتها به صفر رسیده بود
الان که بچم ۳ سالشه میل جنسی همسرم یاد شده خیلی هم زیاد اما من اصلا رغبتی ندارم وقتی شوهرم تقاضا میکنه من با کمال میل خودم رو در اختیارش میذارم اما اون انتظار داره که من تو هر بار نزدیکی به ارگاسم برسم اما من فقط ماهی یک بار این حالت بهم دست میده از لحاظ جنسی بی میل و ضعیف شدم
باید چکار کنم
ممنون از کمکتون
اصلا اینکه شوهرم انتظار داره در هر بار نزدیکی من ارگاسم بشم آیا انتظار درستیه؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزيز همان گونه كه غريزه جنسى، يكي از عوامل اساسى در پيدايش خانواده و زندگى مشترك است، همين غريزه در استمرار و استحكام خانواده نيز نقش مهمى دارد. اسلام آنقدر به مسأله ارضاء جنسي طرفين، عنايت داشته كه در ضمن احاديثي كه از طرف اولياي دين مطرح شده به ظريف ترين مسايل در كسب لذت همراه با حفظ كرامت انساني طرفين اشاره كرده است.
در آميزش جنسي همسران، بهترين حالت اين است كه هر دو همزمان به ارگاسم برسند، البته با توجه به اينكه زنان ديرتر از مردان به ارگاسم مي رسند، نياز به نوازش ها و تحريكات ابتدايي بيشتري دارند و همچنين بعد از رسيدن به ارگاسم نيز نياز به نوازش و محبت دارند و بهتر است مرد بلافاصله پس از انزال صحنه را ترك نكند و در كنار او باشد و او را در آرام سازي، همراهي كند، زيرا رها كردن زن دراين حالت باعث مي شود مشكلات جسمي زيادي، از جمله بروز درد در ناحيه كمر و شكم، براي زن به وجود آيد. پس لازم است مرد به اين نكته توجه كند و قبل از آميزش، همسرش را با تحريك كردن، آماده اين كار كند و همچنين تا رسيدن زن به اوج لذت جنسي، او را رها نسازد.
در مورد بخش دوم سوالتان نيز ما تا كنون به پژوهشي برنخورده ايم كه نشان دهنده چنين ميلي در زنان باشد كه بخواهند زودتر از مردان به ارگاسم برسند.
نكته ديگر اينكه مردان بايد بدانند كه زنان تنها به دفع عمل جنسى نياز ندارند، بلكه از نظر روحى و تمايلات زنانه، احتياج دارند كه از طرف مردان به عنوان زن بودن و تمايلات زنانگى مورد تأييد قرار گيرند. مرد پيش از عمل جنسى، بايد با اعمال و رفتارى كه نشانگر بازى و شوخى است، زن را براى عمل جنسى مهيا سازد. نتيجه ديگرى كه از اين رهگذر عايد مى گردد، آن است كه زن تمام شخصيت زنانه خود را در اين حالت حس مى كند و مى فهمد كه همتاي مرد بوده و شريك زندگيست.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 310
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9835603
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...