0 امتیاز
231 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام
تکلیف زنی که شوهرش ازبرخی حرفهاوشایدبرخوردهای فامیل او رنجیده است و حتی مانع آمدن آنهابه خانه اش می شود،چیست؟اگراطاعت شوهرموجب فاصله گرفتن زن از خانواده و اقوامش شودو زن به مرور دچارآسیب روحی و روانی گردد،آیا عملکرد همسرش قابل قبول است؟بااینکه فامیل زن نسبت به خود زن و بچه هاخوبی کرده اندوبخشی از مسایل پیش آمده نیز بدلیل اختلافات بین زن و شوهر بوده!
این زن باید چه روشی درپیش گیرد؟آیاقطع صله رحم درست است؟حتی اگرخویشان وی به درخانه اش بیایندو او نتواند در را بازکند!

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اگر شما منصفانه به اختلاف شوهرت و خانوادت نگاه كني،بهر حال شما خودت چون تو ماجرا هستي بهتر از هر مشاوري ميتوني بفهمي كه حق با كيه و آيا شوهرت حق داشته كه قطع رابطه كنه يا نه. حالا اگر منصفانه و كامل به قضيه نگاه كردي و ديدي حق با شوهرته و غرورشو خورد كردن و بهش توهين كردن و ... و بطور كلي حق داره كه دلخور باشه، باید اجازه بدی که گذشت زمان وبا اطاعت شما از همسرتون کم کم ایشون به ارامش برسه وشما هم کمکش کنید تا مسائل حل شود البته شما در اقتدار بخشی به همسرتون وایجاد فضایی خوب وارام نقش بزرگی در حل مشگل دارید به هیچ وجه مقابله به مثل نکنید خاطرات را نبش قبر نکنید ویاداوری اشتباهات گذشته نکنید .واطاعت محض باشید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1458
بازدید دیروز: 3043
بازدید کل: 9793381
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...