0 امتیاز
125 بازدید
در فرزندآوری ، فرزندپروری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط zrastegar
با سلام من وهمسرم یک دختر داریم وگاهی دختره 2سال ونیمه من زمانی که من وهمسرم هم دیگر رو میبوسیم ما رو میبینه و با لبخند میاد پیش ما که من رو هم ببوسید ميخواستم بدونم این دیدنه که فقط بوسه است برای تربیت اون مضرره یا نه؟البته جای،خوابش هم جداست وشبها زیاد گریه میکنه که من برم اتاقش چه کار کنم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
از نظر بنده در این سن دیدن صحنه بوسیدن عادی نه تنها اشکال ندارد بلکه نشانه انس ومهر است وبه بچه اموزش عشق ورزی میدهد در این سن اوهیچ برداشت جنسی نداشته وگاه کمی به مادر حسادت ویا حس رقابت دارند در چنین مواقعی حتما شما اورا هم ببوسیددیدن صحنه های ملاعبه ومعاشقه ومزاح های جنسی فرزند شمارو دچار بحران بلوغ زود رس میکند بوسیدن پیشانی یا گونه موقع بدرقه واستقبال پدر موردی نداشته وبسیار سازنده است کودک باید احترام ومحبت را از کانون خانواده بیاموزد .تسلیم گریه هایش برای خوابیدن دراتاق شما نشوید وقبل خواب کمی براش وقت گذاشته تا به ارامش برسد با داستان ونوازش موهایش برای رسیدن به ارامش کمکش کنید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1247
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836540
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...