0 امتیاز
1.1هزار بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
آیا این نقل صحیح است ؟

درشب اول ماه شعبان یعنی آخرین روز ماه رجب قرآن را به سوره ی نور باز میکنیم ودو اسکناس را روی این سوره قرار میدهیم واز آیه ی سی وپنج تا سی وهشت این سوره را مخوانیم وسپس قرآن را میبندیم.صبح که از خواب بیدار شدیم قرآن رو باز کرده دو اسکناس رو برمیداریم.یکی را که به نیت صدقه گذاشته بودیم را صدقه میدهیم وآن یکی را که به نیت رزق گذاشته بودیم را درکیف پول برای ازدیاد رزقمون قرار میدهیم.خواهید دید که در اون ماه چنان رزقی به شما رو خواهد آورد که هرگز فکرش را هم نمیکردید.

این پیام را به اطلاع همه ی عزیزان ودوستانتان برسانید تا آنها هم از این روزی بهره مند گردند.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
قرآن ، آخرین و جامع ترین کتاب خدا ، به عنوان سند مکتوب و در کنار شخص حجت خدا ع ، برای بیداری و هدایت و تکامل نوع بشر ، و رهایی از ظلمات ( خود پرستی ، هواپرستی ، دنیاپرستی ، اطاعت از طاغوت و ...) و وصول به نور ( تکامل انسانیت ، معرفت و شناخت زیباترین - خالق هستی - و قرب و نزدیک شدن به او ...) است .

قرآن آیه آیه اش شفای دردها و بیماری ها و پیچیدگی های زندگی بشر است . و در خود قرآن ، خودش را تعریف کرده است .

اسمش نیز از ریشه قرائت و خواندن است .

ماجرایی که نقل فرمودید ، نه با متن و هویت قرآن سازگار است و نه با راهنمایی های حجج الهی ع تناسب و هماهنگی دارد .

لذا علی رغم ظاهر زیبا و دینی ، جزء خرافات ( ضد دین ) محسوب میشود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2323
بازدید دیروز: 1193
بازدید کل: 9828683
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...