0 امتیاز
177 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شناخت زوایا ی روحی همسر و زوایای خاص او ، تا چه حد می تواند در زندگی اثر گذار باشد ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
خیلی می تواند اثرگذار باشد . اگر همدیگر را بشناسند در زندگی کامیاب می شوید و اگر همدیگر را نشناسند واقعاً مشکل ایجاد میشود و یکی از آفات های جدی زندگی زناشویی است زیرا زن ومرد متفاوت هستند . در دو دنیا هستند ، دو گونه آفریده شده اند ، زنان مریخی و مردان ونوسی ، از دوسیاره متفاوت هستند ، نوع تعامل و ارتباط برقرارکردن شان با هم فرق میکند ، اندیشه ، احساس، واکنش ، همه با هم فرق می کند و متفاوت است . ویژگی ها یی آقایان و خانم ها دارند که باهم متفاوت است . یک ویژگی منحصربه فردی ، خانم دارد که اگر آقا بداند ، در زندگی خیلی مهم است و موفق میشود و برعکس یک وقت ویژگی ها متضاد است . خانم عشق ورز هست و آقا عشق باز . خانم ها شدت عواطف دارند آقایان کم رنگی عواطف دارند . گاهی سردی عواطف . خانم ها اهل کلام هستند آقایان اهل سکوت هستند . خانم ها جزیی نگر و آقاین کلی نگر هستند . اگر این را زن و مرد آشنا نباشند خود این ها مشکل درست میکنند و باعث مشاجره و درگیری و مجادله در زندگی میشود و اگر همدیگر را بشناسند ، عامل تفاهم است . فلسفه ازدواج ، یعنی همان آرامش . آنهایی که میگویند ما ازدواج کردیم و به آرامش نرسیدیم یکی از عواملش همین است . این ها همدیگر را نمی شناسند ، آرامش که خداوند میفرماید : و من آیاته ان خلق لکم من ازواجا لتسکنوا الیها . زوج هایی از جنس خودتان آفریدیم تا در کنار هم آرامش گیرید . مثلا وقتی آقا نمی داند خانم اهل کلام است و خانم نمی داند آقا اهل سکوت است، در زندگی ایجاد مشکل می کند ، تنش های عجیب و غریب و پیش پا افتاده بوجود می آید . این مهم است که خانم با آقا متفاوت است .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 3687
بازدید کل: 9806534
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...