0 امتیاز
272 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
آقای ما برخوردش سرد است . آیا این علت خاصی دارد ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
باز به بحث ساختار مغزی خانم ها و آقایان برمیگردد . ممکن است یک سری علت جانبی داشته باشد ولی اصل مطلب باز به همان ساختار برمی گردد.میگردد . من یادم هست یک بار دیگر هم این بحث را کردم ولی به خاطر اهمیت آن ، عذر خواهی میکنم . خیلی دوست ندارم حرف تکراری و خالی از لطف بزنم . وضعیت مغزی آقایان به این گونه است که در این دوتا نیمکره مغز ، تقسیم کار شده . به این معنا که تمام فرمان هایی که در مغز ما آقایان وجود دارد به اعضای بدن ما برای مهارت هایمان و تطابق های چشمی و عضلانی فرمان می دهد که به چشم فرمان میدهد که اینجا را نگاه کن ، به دست فرمان میدهد این کلید را بزن، مثلا این دسته را بچرخان و هرکسی سرکارخودش است . این ها از نیمکره راست می آید یعنی متولی فرمان های مربوط به مهارت ها در آقایان نیم کره راست است و خداوند تقسیم کار کرده . در نیمکره چپ فرمان های مربوط به بیان مهارت های گفتاری از جمله بیان احساسات است. پس آقایان هر وقت ابراز احساسات میکنند و احساساتشان را بیان میکنند، بدانید که دارند از نیمکره مغز چپ فرمان میگیرند . در مورد خانم ها این جوری نیست . خانم ها تقسیم نشده و واقعا از شگفتی های خلقت است و به بزرگی و عظمت خدای پی می بریم .بود ه و در مغز خانمها تقسیم کار نشده به این معنا که هر دو نیمکره مغز درخانمها ، متولی هر دو کارند . یعنی نیمکره راست متولی فرمان های مهارت و بیان احساسات و نیمکره چپ متولی بیا ن مهارت ها و بیان احساسات است . چرا ؟ باز هم به جایگاه و رسالت زن و مرد برمی گردد . قبلا عرض کردم ، زن متولی تربیت است و باید احساسات دم دستی داشته باشد . الان خانم در آشپزخانه دارد کار میکند . مشغول کار است و این یک مهارت است. دارند آشپزی میکنند ، برنج دم میکنند ، در نیمکره راست هستند . اینکه شما باید کمک کنید که آقای شما وقتی به منزل می آید ، به نیمکره چپ بیاید . جالب است سوالی مطرح است که خانم می گوید که شوهرم وقتی با من است ، من را تحویل میگیرد و وقتی در محیط کار است و من زنگ میزنم با من برخورد بدی میکند . خوب خانم عزیز او به نیمکره راست رفته است . الان زندگی مشترکشان را شروع کردند و هفت صبح خانه هستند و می خواهند بروند و خداحافظی گرمی میکنند ، بعد میگویند خانم دلتنگ نشوید و زود برمیگردم و اول زندگی است و قربان صدقه هم زیاد است و خودتان را مشغول کنید . زود برمیگردم . انشاءاله تماس میگیرم . خیلی برخورد خوب و گرم و عاطفی می کنند و آقا مثلا هفت از خانه راه می افتد و به سر کار می رود . ساعت هشت به سر کارش می رسد و خانم ساعت هشت و سی دقیقه به آقا زنگ میزند که احوال پرسی کند . آقا میگوید بعداً تماس میگیرم . خانم تعجب میکند ، توی خانه که برخورد گرمی داشت ، چی شده ، نکند دل زده شده ، نکند از من سیر شده و ایشان که گفته بودند فکرهای بدتر میکنند .

نکند در محیط کارش یک خانمی او را ببیند و زیر سرش بلند شود سرو گوشش می جنبد . خانم عزیز ، این حرفها چیست ؟ حالا خدا نکند که تلفنی تیکه هایی را هم به آقا بیندازند ، تلفنی که خیلی بد میشود . عزیزان مقاومت نکنید . داستان خیلی ساده است . شوهر شما ، مغزش در محیط کار ، به نیمکره راست رفته است و جالب است بعد از ظهر ، وقتی از محیط کارش برمیگردد ، کم کم به نیمکره چپ می آید . و وقتی به خانه می آید ، به خانم اظهار محبت میکند و خانم تعجب میکند . و حالا اگر آقا درسرکار چند تا همکار در کنارش نشسته باشند و آقا تلفنی بگوید : خانم دلم برایت تنگ شده ، ممکن است بگویند زن ذلیل است و شوخی ی دیگر . از این جهت برایش سخت است. پس نگران نباشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9838505
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...