0 امتیاز
103 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
سلام من درست شاید بی تقصیر نبودم در بروز مشکلات ولی منی که با همسرم ازخونه بیرون میرم باز با خودش میام خونه ما هردو سر کار میریم واقعا تا اون حد دیگه توانی برام نمیمونه ولی خدا شاهد از نظافت آشپزی و رسیدن به پسرم کم نمیذارم ما زندگیمونو از صفر شروع کردیم واقعا هیچ کمکی از کسی نگرفتیم اما الان در وصعیت مالی خوبی زندگی میکنیم .سوال من اینه که تموم روزهای که من در سختی زنگی میکردم تموم فشار زندگی رو تحمل میکردم چرا باید بهمن نارو بزن وسرش جای دیگه گرم باشه میدید که من چقدر خسته بودم باز این رفتارها رو میکرد.یه چیز دیگه ما شبها همدیگر میدیدیم اصلا با هم دعوا کشمکش نداشتیم اصلا وقتش نداشتم .همسرم با کار من مخالف نبود همیشه خودش میگفت در آمد من بیشتر بود .واقعا انصاف که به اون آقا حق داده بشه .با تشکر از راهنمایی شما دوست عزیز
مربوط به این پاسخ: چطور به همسرم اعتماد کنم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز مقصر دانستن یا نداستن همسرتان یا شما هیچ مشکلی را حل نمیکند. راه حلی که برای که برای مشکل حال حاضر شما پیشنهاد شده بدون در نظر گرفتن مقصر است. همیشه یکی از زوجین ایثار و گذشت بیشتری از خود نشان می دهد تا زندگی حفظ شود و این بسیار ارزشمند است. شما جوابگوی رفتار خود باید باشید و ایشان هم همینطور. بنابراین با این طرز تفکر به زندگی نگاه کنید که رفتار شما برای خود شما آرامش بیشتری فراهم می کند.
در نهایت به این نکته اعتقاد داشته باشید که عکس العمل رفتار شما دیر یا زود به شما باز می گردد. پس نگران گذشته نباشید و با دید مثبت به آینده نگاه کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 535
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9838832
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...