0 امتیاز
212 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام خانمی 29 ساله هستم که همسری 32 ساله دارم و هر دوی ما پس از 7 سال زندگی ناموفق ازدواج دوممان با همدیگر است و 2/5 است که با هم زندگی میکنیم.ایشان در زندگی قبلیشان رابطه جنسی سردی را تجربه کردند و الان پس از هر رابطه با من احساس رضایتمندی میکنند.این برای من سوال شده که با توجه به احساس رضایت از رابطه چرا باید ما هفته ای یک بار  نزدیکی داشته باشیم و ایشون به بیشتر از این میلی ندارند و دلیلش را با شوخی بیان میکنند که حوصله حموم رفتن ندارند.در ضمن بگویم ایشان خیلی معتقد به دین هستند و در ابراز احساسات و محبت چیزی کم من نمیگذارند ولی کلا راجع به مسائل جنسی بی اهمیت هستند و این مسأله من را عصبی میکند.
ممکن شرایط زندگی قبلشان باعث شده که به این سردی عادت کنند؟
من چطوری باید مشکل را حل کنم؟با توجه به اینکه صحبت من در این زمینه هم.کمکی به مسأله نکرده و من هم خیلی کم میل شدم چون احساس میکنم به غرور زنانه ام صدمه خورده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پیشنهاد اول اینکه پاسخ سوالات مشابه را مطالعه نمایید.
در مورد همسر شما که مردی معتقد و علاقمند بشماست احتمال ربط این مساله به ازدواج قبل بسیار کم است.
در قدم اول مطمین شوید از سمت شما دچار کمبودی نیست. تنوع و ایجاد جذابیت یکی از روشهای مناسب است. سعی کنید غرور بیجای خود را در این مساله کنار بگذارید چون صحبت در مورد این نیاز به حفظ زندگی شما و پایبندی زوجین بهم منجر میشود.
صحبت دوستانه از نیازهای خودتان را جدی بگیرید واز عواقب ان و تاثیری که در کم شدن محبت شما و روح و روان شما میگذارد با او حرف بزنید. همه اینها را دلسوزانه و در موقع مناسب بگویید. شاید حمام کردن و تحمل سختی ان بسیار بهتر از بین رفتن و سست شدن شالوده خانواده باشد. هر انسان معتقدی میداند که پایه دینی خانواده بر اساس رضایت طرفین است. پس کسی که معتقد است باید تا حد ممکن رضایت طرف مقابل را جلب کند. اگر ایشان دچار سردی هستند حتما روشهای درمانی مناسب بکار ببرید. از هیچ چیز مضایقه نکنید. حتی در صورت امکان به یک سکستراپ خوب مراجعه کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1220
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836513
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...