0 امتیاز
174 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
نمایش از نو توسط zrastegar
حدود چهار سال پیش ازدواج کردم و پسر دو ساله دارم شوهرم پیش برادرش کار میکنه و هفته ای چهل هزار تومن حقوق میگیره ولی اگر بره بیرون کارگری ماهی هشتصد هزار تومن میگیره هرچی بهش می گم جواب میده ببینم چی میشه .هیچ تلاشی نمیکنه و حرف خانواده ش رو گوش میده  .ما تو خونه گرسنه میموندیم حالا دو ماه پیش امدم خانه پدرم یکبار اند دنبالم ولی چون تغيير نکرده نرفتم حالا اومده و پسرم رو برده موندم چیکار کنم انگار زبون نداره فقط حرف خانوادش رو گوش میده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۴۱- تنها گزاشتن او و تنبیه او به این روش زیاد موثر نخواهد بود. بنابراین اگر زندگی خود را دوست دارید به خانه برگردید. سعی کنید با او صحبت کنید اما بدون سرزنش و انتقاد صرف. به نرمی باو بگویید که زندگیتان و محبت شما و فرزندتان ارزش حفظ کردن دارد. از او بخواهید با همفکری هم راه حل پیدا کنید. اگر توانستید با خانواده همسرتان هم صمیمانه صحبت کنید و از انها کمک بخواهید. سعی کنید انها شما را جدا از خود ندانند و مشکل شما را مشکل خود بدانند. در زندگی هیچوقت جبهه گیری نکنید و بدانید که هر دو باهم پیروز میشوید یا شکست میخورید. پس مانند یک دوست همراه او باشید و کمکش کنید تا تصمیمات بهتری بگیرد. روی خانواده همسرتان حساب ویژه ای باز کنیز. صمیمیت شما با انها بسیار به حل مشکل کمک میکند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 372
بازدید دیروز: 3345
بازدید کل: 9797324
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...