0 امتیاز
273 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام.
مدتیه سردرگمم، اخلاق و رفتار همسرم تغییر کرده، چند ساعت باهام خوبه چندروز خیلی بده.
حرف بقیه رو بیشتر از من قبول داره، حتی وقتی پیشنهاد مسافرت یا پیکنیک بهش میدم اول با پدرش یا برادرش مشورت میکنه اگه اونا موافقت کردن باهم میریم اگه نه که هیچی، ارزشی به علایق من نمیده نمیگه خب اونا نمیخوان بیان یا از فلان جا خوششون نمیاد خانمم چه گناهی داره، اصلا نمیدونم دیگه تو زندگیش جایی دارم یا نه، وقتی از طرف خونواده من جایی دعوتیم باید به دستوپاش بیفتم تا راضی بشه...
خیلی ازین وضعیت خسته شدم، همیشه دارم بهش میرسم هرچی باب میلش باشه رو انجام میدم، ازش سرپیچی نمیکنم، وقتی هم ازم ناراحته یا قهره با خوشرویی و نوازش ازش میخوام بهم بگه چطورشه، اگه مقصرم یا خطایی کردم بگه تا ازش عذرخواهی کنم حتی وقتی میدونم خودش مقصره، سعی میکنم زندگی آرومی داشته باشیمو ازم راضی باشه اما مدتیه سر ناسازگاری برداشته هرچی هم ازش میپرسم دلیلش چیه باهام حرف نمیزنه.تا یه مدت پیش سر زبونای فکوفامیل بودیم اما داره خرابش میکنه. اطرافیانم شوهرداری منو تحسین میکنن اما آقا چشمشو رو همه چی بسته. موندم اون همه عشقوعلاقش یهو کجا رفته. کاش راضی میشد میرفتیم پیش یه مشاور! خیلی خسته ام، روزی چند بار از خدا مرگمو میخوام.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این مساله نیاز به بررسی دقیقتر و مراجعه به مشاور دارد. اما بنظر میرسد یک مساله خارجی به همراه رفتارها و محبت های یکطرفه شما این مساله را ایجاد کرده است. این خیلی خوبست که شما حتی با مقصر بودن با او صحبت میکنید اما بگذارید بداند که اشتباه کرده است. شما باید برای رفتارهای خوب و بد او رفتارتان را مدیریت کنید. نیازی به مقابله به مثل نیست اما مثلا با کمتر حرف زدن گاهی باو بفهمانید که ناراحت هستید. بی تفاوتی در هنگام بحث و مشاجره و ناسازگاری رفتار مناسبی است. به او نشان دهید این رفتارش در شما هیچ ناراحتی ایجاد نمیکند. اگر او در کارش موفق نشود تکرارش نخواهد کرد. در مورد مسافرت یا ... هم به مساله اهمیت ندهید. بی محلی نکنید و فقط وقتی از شما درخواست کرد نظرتان را بگویید. شاید در ابتدا سخت باشد اما موثر است. بگزارید او نظر شما را بپرسد. باید بداند که برای شما تفاوتی نخواهد کرد!! رفتن یا نرفتن و یا محل ان و تمام نکات اینچنینی. در مواقعی که مطابق میل شماست باو بیشتر محبت کنید و رضایتش را جلب کنید. کمتر سرزنشش کنید و زمانی را برای درددل و شنیدن حرفها برای او قرار دهید. در موارد اختلافی بدون بحث و با بیتفاوتی کنار بیایید و اورا حساس نکنید. اما اگر در باند مدت رفتار شدیدتر شد بدنبال علت خارجی باشیدو حتما بمشاور مراجعه نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 657
بازدید دیروز: 3678
بازدید کل: 9814094
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...