0 امتیاز
238 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
 مي خوام كه با همسرم كه كم حرف هست و خودم هم همينطور كم حرفم رابطم صميمي باشه!ولي وقتي زنگ مي زنيم به هم هيچ حرف خاصي نداريم كه بخوايم بگيم و من فكر مي كنم اين منم كه بايد حرف بزنم ولي نمي دونم چي بايد بگم!
بله!و از هم دور هستيم الان نزديكه ٤٠ روزه كه همو نديديم
وقتي با هم هستيم هم حرف خاصي بينمون رد و بدل نميشه! ايشون كه كم حرفم ولي من هم مثل خيليا نيستم كه خيلي حرف بزنم!بيشتر اوقات سكوته بينمون وقتي هم كه دوريم و روزي يكي دوبار تلفني حرف ميزنيم چيز خاصي نمياد به ذهنم كه بخوام بگم و ايشون هم مي گن كه ما وقتي با هميم هيچ حرفي نداريم و اين خيلي بده!من نمي دونم كه بايد چي بگم در مورد چي حرف بزنم كه حرفامون بيشتر باشه رابطمون صميمي شه!
رابطمون از اين حالته كسلي بياد بيرون!
خانمم چند مدت هست ک نامزدین؟
٢سال

همسر 

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
لطفا منتظر پاسخ باشید و از تکرار مجدد سوالتان خودداری فرمایید

 

 

 این مساله با گذشت زمان کوتاه از زندگی نشانه خوبی نیست و اگر ادامه پیدا کند مشکلات زیادی بدنبال خود خواهد داشت.
به این فکر کنید که با یک دوست صمیمی یا مادرتان و... چه حرفهایی دارید.
هرچه دنیای دو فرد و علایقشان و تفکرات و اولویتهایشان در زندگی متفاوت باشد ارتباط و حرفهایشان محدودتر میشود. برای بهبود مساله باید به او نزدیک شوید. از او از ارزوهایش خواسته ها و نیازهایش کار و هدفش و.. بپرسید و از مسایل خودتان برایش بگویید.خاطرانتان را مرور کنید. خودتان و همسرتان را نقد کنید.
ساعتهایی را برای گفتگو تعیین کنید و خود راملزم به ان کنید.
حتما"بیشتر مطالعه کنید". دانستن مسایل روز سیاسی اقتصادی علمی و... دایره اطلاعات شما را وسیع خواهد کرد.
تنوع و تغییر ایجاد کنید. برای خودتان برنامه های مختلف تنظیم کنید.
هرهفته یک کتاب کوچک و مناسب را انتخاب کنید و هردو ان را مطالعه کنید و اخر هفته در مورد ان باهم حرف بزنید. به هم نامه بنویسید و حرفهایی که بصورت مستقیم نمیتوانید بگویید را در نامه به او بگویید. ازاوهم بخواهید اینکار را انجام دهد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 931
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836224
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...