0 امتیاز
173 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
من یه مشکلی دارم ازدرون خیلی داغونم میکنه ونمیتونم ب کسی بگم
من تقریبادوماهه نامزدکردم همش تودلم احساس میکنم قراره یامن بمیرم یانامزدم.یعنی همش این فکرمیادتوذهنم ک ماقرارنیس عروسی کنیموخوشبخت شیم
نمیدونم شایداین فکرابه خاطراینک منو نامزدم دورازهمیم میادسراغم نمیدونم....ولی وقعادارم خودخوری میکنم ک اگه اونطوری شه چیکارکنم!
واقعادارم اذیت میشم..شمام جای خواهرمن توروخداکمکم کنین نمیدونم چیکارکنم تااین فکرای بیخودسراغم نیان..تاب آینده وزندگی باهمسرم امیدوارباشم
احساس میکنم قراره ازهم جداشیم یابامردن یاهرچیزه دیگه ای...
اگه میشه کمکم کنین..ممنونتون میشم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این نوع افکار معمولا یک نوع وسواس,فکری شناخته میشود و بهتر است به روانشناس متخصص یا روانپزشک مراجعه شود. اما اگر بتوانید با داشتن یک زندگی منظم همراه با ورزش مخصوصا شنا و تفریحات سالم خود را بهبود دهید از درمان دارویی بهتر است.
برای این کار کافی است به این بیندیشید که شما اکنون با این تفکرات زجر بیشتری حتی از ان اتفاق میکشید و هیچ لذتی از بودن با او نمیبرید. بهتر است کمی احساسات خود را کنترل کنید و بگزارید تا اتفاقات پس از وقوع مدیریت شوند.
شما قدرتی ندارید که بتوانید از اتفاقات جلوگیری کنید, پس زندگی خود را تباه نکنید و به نکات و اتفاقات مثبت بیندیشید. از نامزدتان کمک بگیرید. اگر میتواند زود به زود باهم تماس داشته باشید و گهگاه ملاقات حضوری . ارتباط,بیشتر به شما ارامش و کنترل بیشتری میدهد تا افکارتان را مدیریت کنید. پس حتما اورا در جریان قرار دهید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 3678
بازدید کل: 9813535
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...