0 امتیاز
269 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
سلام مادر شوهر پدر شوهرم عین تازه عروسا ماهی یه بار باهم دعوای اساسی میکنن مشکل من اینجاست که هرچی میشه زنگ میزنن به شوهر من که بره اونجا من دیگه خسته شدم همش دارن روزای قشنگ مارو 1 ساله ازدواج کردیم خراب میکنن همسر منم عصبیه وقتی میفهمه با منم بد اخلاقی میکنه دیگه نمیدونم چیکار کنم اونا به جای این که کمک کنن ما زندگی خوبی داشته باشیم ما هگش باید بریم تو دعوا های اونا من هرچی میگم خب به اون یکی داداشت بگن به تو که میدونن تند خو تری نگن ولی بازم به شوهر من زنگ میزنن مثلا بیرونیم داریم غذا میخوریم یهو زنگ میزنن روزمونو خراب میکنن من چیکار کنم تو این یه سال. 12 بار این اتفاق افتاده دیگه خسته شدم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
در قدم اول سعی کنید کنار همسر خود باشید و در این مواقع از او دور نشوید. صمیمیت و محبت شما ارامش او را تامین میکند.
این احتمال میرود که انها به همسر شما علاقه و وابستگی بیشتری دارند و در شرایط مختلف حضور اورا نیاز دارند. پس سعی کنید در زمانهای منظم و حد اقل هفته ای یکبار به انها سر بزنید. اینکار شما و همچنین صمیمیت شما با انها باعث میشود باشما درددل کنند و از فشار عصبی کاسته شود و دعواهای کمتری صورت گیرد.
در مواردی از بزرگترهای فامیل کمک بگیرید. اگر فرد نزدیکی به انهامیشناسید مثل دایی خاله عمو و.. که بسیار با انها صمیمی هستند از انها در مجادله ها کمک بگیرید تا با انها صحبت کنند. تکرار این کار باعث میشود انها برای جلوگیری از فهمیدن انها کمتر اینکار را بکنند.
اگر همسرتان همکاری کند یک راه حل میتواند عدم مراجعه حضوری باشد. اگر او یکبار با بهانه ای مراجعه را به تاخیر بیندازد یا تلفنی مساله را حل کند کم کم این عادت انها کمرنگ شده مجبور به حل مساله بین خودشان خواهند شد. اما در مواقع دیگر باید جبران شود تا احساس بی توجهی نکنند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 967
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831275
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...