0 امتیاز
172 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
ما مستاجریم. صاحب خونه خونه رو فروخته و ما باید از اینجا بریم. شوهرم پشت سر هم امتحان داره از طرفی م صاحب خونه جدید عجله داره که زودتر بیاد و ما با اینکه تا 15مهر قرارداد داریم ولی باید بلند شیم.چن روز با هم رفتیم دنبال خونه.به نتیجه مشترک نرسیدیم.آخرین خونه ای که دیدیم من نپسندیم شوهرم پسندید و دیگه حاضر نشد خونه دیگه ای رو ببینیم . مامان و بابای منم که اون روز برای نگهداری بچه ها خونه مون بودن با خودش برداشت و برد تا خونه رو نشون اونا هم بده. رفتنشون طول کشید . زنگ زدم ببینم چرا دیر کرده. گفت بستیمش.من واقعا ناراحت شدم و کلی گریه کردم.با این بجه توی شکمم. وقتی برگشت به نشونه قهر لباسمو پوشیدم که برم ولی جلومو گرفت گفت شوخی کردم. چن روز بعد مامانم زنگ زد گفت بیانه داده به صاحب خونه و قراره معامله کنن. خانم اون صاحب خونه دوست مامانم بود.منم وقتی اینو شنیدم به شوهرم اسمس دادم که کی بریم؟! میخواستم شوخی کنم ولی دیدم اینطوری که نمیشه توی قضیه به این مهمی منو بپیچونه.دوباره لباسامو  پوشیدم و اسمس بهش دادم که من رفتم حرم حضرت معصومه بیا پیش بچه ها که تنها ن.هر وقت اون خونه رو پس دادی میام اونم  اسمس داد که برو گمشو بی لیاقت بدبخت من همچین زنی نمیخوام طلاقت دادم حلال کن.نرفته بودم ولی چون اینطوری گفت برای اولین بار رفتم.توی حرم بهم زنگ زد و گفت یه اشتباهی کردی بیشتر کشش نده بیا فلان جا.رفتم. گفت اگه زن من میخوای بمونی باید بیای اونجا زندگی کنی. از اون روز هرچی باهاش حرف میزنم که راضیش کنم نمیشه.کلی گریه کردم و التماس کردم ولی حرف خودشو میزنه. میگه من مردم تصمیم اخر با منه و تو باید مطیع باشی.اون خونه قدیمیه .یه حموم بدرد نخور داره  که برای بچه داری سخته . دسشوییش توی حیاطه و من با این وضعیت بارداریم با دوتا بجه 2ساله و 3ساله که دقیقه به دقیقه احتیاج به دسشویی دارن چطور توی اون خونه زندگی کنم؟! با همین پول یه خونه توی سایت دیدم خیلی تمییزه ولی آقا  به این بهونه که پیاده نمیتونن برن حرم و ما م پیاده نمیتونیم بریم خونه مامانم و اینکه وقت نداریم بگردیم و خونه از این بهتر پیدا نمیکنیم حاضر نیست از حرفش کوتاه بیاد.من باید چکار کنم؟نمیشه که همه خواسته های منو توی زندگی نادیده بگیره و تنها تصمیم بگیره.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
متاسفانه اشتباه اول و مهم از سمت شماست که مساله به این سادگی پیچیده شده است. شما برای عوض کردت تصمیم او بدترین راه ممکن را انتخاب کردید. در اولین برخورد تصمیم اورا نادیده گرفتید و با برخوردی نادرست نظر خود را ارجح نشان دادید.
در صورتیکه اگر با سیاستی زنانه با او صحبت میکردید و شرایط را توضبح میدادید احتمال پذیرش بسیار بیشتر بود.
در این مواقع اول باید تصمیم را قبول کنید و تعریف کنید و سپس نظرات خود را در قالب پرسش و نظر و... به او بگویید.
اما در حال حاضر بهترین کاراینست که قراری بای صحبت بگذارید و اولا از رفتار خود و زیر سوال بردن مدیریت او در تصمیم گیری عذرخواهی کنید. به او بگویید که در تصمیم گیریها حق با اوست و میتواند هرجاییرا انتخاب کند. اما شراید را برایش توضیح دهید وبگویید که اگربرای اسایش و ارامش روانی من اهمیت قایل هستی اینکار را بکن. بازهم تکرار کنید که تصمیم با اوست و شما نظر و تصمیم اورا میپزیرید. این را بارها تکرار کنید. ولی بگویید که برای اینکه همسر بهتری برای او باشید و بتوانید بیستر به ارامش و حفظ خانه کمک کنید نیاز به فضایی مناسب تر دارید.
اگر از این دیدگاه وارد شوید احتمال پزیرش حرف شما بسیار بیشتر خواهد شد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

13 نفر آنلاین
0 عضو و 13 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1031
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9834085
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...