0 امتیاز
197 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
ما 1 سال عقد کردیم و کمتر از یک سال دیگه عروسیمونه، پدرشوهر من ادم بداخلاق و غیرقابل تحملیه و همیشه با مادرشوهرم دعوا میکنه با اینکه هر دوشون بالای 60 سال هستن، شوهرم علاقه ی زیادی به مادرش داره و همش میگه بعد عروسیم مادرمو میارم پیش خودم  و مطمئنم حرفش جدیه ، ولی من دوست دارم مستقل باشم نمیخوام مادرشوهرم با ما زندگی کنه ، لطفا راهنماییم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۹- احترام به پدر و مادر بسیار مهم و ضروری است اما نیازی نیست که حتما با شما زندگی کنند. اگر فکر میکنید این مساله باعث مشکل در زندگیتان خواهد شد. خیلی محترمانه و با صمیمیت با او صحبت کنید  و از او بخواهید این مساله را بصورت دیگری حل کند. مثلا اینکه هر هفته دو یا سه بار یا بیشتر به مادرش سر بزنید یا هر صورتی که خودش صلاح بداند. ولی بگویید حفظ,زندگی و شرایط ان اولویت بیشتری دارد. برای او توضیح دهید که منظورتان از این حرف این نیست که نمیتوانید با مادرش کنار بیایید بلکه دلیلتان این است که وقتی باهم زندگی کنید ارزش و احترام ها بدلیل اختلاف نظرها کم میشود و بالاخره مسایلی بروز پیزت میکند که بهتر است بین زن و شوهر باقی بماند.  بگویید علاوه بر این واقعا دوست دارید طعم زندگی تنها را در ابتدای زندگی بچشید  و او میتواند بعد از مدتی اینکار را انجام دهد. سعی کنید مساله را طوری بیان کنید که فکر نکند در مقابل مادرش قرار گرفته اید بلکه بفهمد که این برای او هم بهتر خواهد بود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2697
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9796305
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...