0 امتیاز
373 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
3 ماهه عقد کردم. 30 ساله هستم. همسرم 38 ساله.
بعد از چندین مورد اختلاف بین خودم و همسرم برای شکایت از همسرم و رفتار عجیبش نزد مادرهمسرم رفتم و گلایه کردم. و او هم در پاسخ به من گفت به من ارتباطی نداره و من عصبانی شدم و بلند حرف زدم و گفتم شما به خواستگاری من اومدید و بزرگتر هستید یعنی چی به من ربطی نداره. توی این 3ماه هم محبتتون تصنعی بود و از این حرفا...
قبلا همسرم گفته بود مادرش 3سال باهاش قهر بوده و من بی توجه به این مساله اختلافات خودمو همسرم رو پیش ایشون مطرح کردم.
از اون روز به بعد من و همسرم که حالا کمی باهم خوب شدیم مادرش حاضر به ادامه ارتباط ما نیست.. برای عذرخواهی هم رفتم منزلشون ولی منو راه ندادن.
همسرم هم میگه خودت خراب کردی خودتم درستش کن. من چه کنم؟؟ چطور درست کنم؟ و البته هنوز هم من و همسرم مسائلمون کاملا باهم حل نشده.ولی فعلا مادر ایشون مساله اصلی ما شده.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
18- اشتباه ها گاهی به سختی جبران می شوند. در مساله شما بهترین راه اینست از یک بزرگتر فامیل که نظرش برای مادر همسرتان قابل احترام است بخواهید که واسطه شود. اگر حرف ها و پشیمانی خود را به کسی که حرف شما می شنود بگوئید و از او بخواهید واسطه شود بسیار موثرتر خواهد بود. از طرفی محبت ادامه دار شما و دادن هدیه و پیام محبت آمیز و عذرخواهی می تواند راه گشا باشد. به این فکر نکنید که ارزش شما پایین خواهد آمد بلکه با این کار باو نشان می دهید که او هم مقصر است چون نمی تواند شما را ببخشد. حتی اگر رفتار او تغییری نکرد بهترین راه ادامه رفتار محبت آمیز با مادر همسرتان است. البته که همسر شما نیز باید به همین شکل عمل کند تا تاثیر رفتار شما را بیشتر کند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2761
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9796368
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...