0 امتیاز
155 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام. من ۲۰سالمه و حدود دوساله با پسری از خودم سه سال بزرگتر آشنا شدم و هدفمون از ابتدا ازدواج بود و در طول مدت ایشون خیلی جوانب اخلاق و رفتار و چهارچوب رابطه رو نگه داشتن ک برامن قابل تقدیره. ما تو این دوسال سعی کردیم باهم از همه لحاظ حتی مسائل دینی پیشرفت کنیم و موفق بودیم پدرم درجریان هست اما مخالف جلو اومدن ایشونه. وضع مالی ما کمی بهتره اما درعوض پدرمادرمن جدا شدن ولی ایشون خانواده بسیار خوبی داره. ما میخوایم حداقل نامزد باشیم تا هم گناه نکنیم هم آبروی من از حرف مردم حفظ بشه. اما پدرم همش میگوید تو احساساتی تصمیم گرفتی و حق انتخاب خودتو گرفتی و دنبال کیس بهتر ک پولدار و دکتر مهندس باشه نیستی پدرم دوس داره داماد ایندش پولدار باشه و میگه شرط اول زندگی پوله و باید خونه هفتاد متری تو تهران بزنه بنامت و.... توقعش بالاست. ما عجله ای واسه ازدواج نداریم ولی میخوایم حداقل نامزد باشیم. باید چیکار کنیم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۱۳- اگر همه جوانب را سنجیده اید و از انتخاب خود مطمین هستید بهتر است از کسی که پدرتان او را قبول دارد کمک بگیرید. این شخص میتواند اقوام درجه یک یا پدربزرگ یا حتی یک مشاور باشد,که با او صحبت کند. او تصور میکند شما بخاطر درگیر شدن با احساسات بعدا پشیمان خواهید شد. پس باید کسی که اورا از لحاظ عقلی قبول دارد پیدا کنید و اورا قانع نمایید تا با پدرتان صحبت کند. پافشاری شما اثر معکوس خواهد داشت. پیشنهاد میکنم به یک مشاور مراجعه کنید و ایشان با پدرتان صحبت و دلایل شما را بصورت علمی به ایشان بگوید. البته در این بین نقش پسر و نشان دادن خود و اثبات خودش به پدر شما اهمیت دارد. اگر امکانش بود او باید حضورا با پدرتان صحبت کند و دلایل و عقایدش را خیلی محترمانه بیان کند. معمولا با گذشت زمان پدر این مساله را می پذیرد. پس سعی کنید احترام و ادب از سمت شما حفظ,شود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 497
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9794105
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...