0 امتیاز
312 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
ویرایش شده توسط zrastegar
سلام من چهارسال با همسرم ازدواج کردم ویک پسر یکساله دارم تو این چهار سال همسرم در همه کارها با مادرش تصمیم میگیره حرف حرف مادرش با خانواده من زیاد جور نیست مادرش اجازه نمیده یه سفر تنهایی برویم منم وقتی میبینم ایشون از مادرش حساب میبره وخیلی میترسه همش حرص میخورم الان اینقدر عصبی شدم که یا خودم را میزنم یا احسان کوچولو وارامش اصلا ندارم امکانات رفاهی کامل دارم تا میگم حواست بهم نیست همش درگیر مادرتی میگه چی میخای یخچالت خالی گرسنه موندی هیچوقت نمیتونه راز نگه دارباشه همه چی خبر میبره از تنها چیزی که خجالت میکشه به مادرش بگه مسئله نزدیکی چکار کنم دارم روانی میشم طلاق هم نمیخام چون جایی ندارم پدرم اجازه طلاق نمیده تورو خدا کمکم کن اگه سوالی خواستید بپرسید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام.  اولین توصیه ای که به شما دارم این هست روی خودتون کار کنید تا توانمندتر بشوید. ظرفیتهای روانی خودتونو افزایش بدید. نکته دیگه این هست که توجه کنید مادر همسرتون به همسرتون چی میده .محبت٬ قدرت٬ حمایت....  . بعد با رفتارتونو همسرتونو هدایت کنید به سمت استقلال با کوچکترین رفتاری که حاکی از استقلال  فردی هست را تشویق و حمایت کنید. به هیچ عنوان احترام مادر همسرتون زیر سوال نبرید و عصبی نشید. از موارد بسیار بسیار کوچک استفاده کنید نظر همسرتونو بخواید و بخاطر نظر و پیشامدی که بخاطر نظر ایشون بده مورد تشویقش قرار بدید. مسیر یک مقدار سخت است که نیاز به صبر دارد .
توسط
سلام منم همچین مشکلی ودارم فرق مااینکه من جداازاینکه همسرم وابسته مادرشه شدیدا وابسته خواهر مطلقشه حتی حاظرشدبخاطرش دست روی من بلندکنه
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 765
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9843046
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...