0 امتیاز
178 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
با سلام و احترام ، مدت یک سال است که زندگی مشترکم را آ غاز کرده ام خواهر شوهری دارم که قبل از ازدواج من با برادرش ، رابطه خیلی صمیمی داشته اند و بعد از ازدواج هم توقع دارد که شوهرم مثل دوران مجردیش باهاش رفتار صمیمانه ای داشته باشد ، البته من را هم مقصر می داند و طوری که از رفتارش متوجه شده ایم نسبت به من حسادت دارد و به من بسیار تیکه می اندازد و مسخره می کند و نمی خواهد که شوهرم با من رابطه صمیمانه ای داشته باشد .البته شوهرم هم رابطه اش با خواهرش خوب هست مثل قبل ولی خوب طبیعتا بعد ازدواج رابطه با همسر در اولویت هست ، این موضوع مرا آ زار می دهد .تیکه ها و تمسخرش در جمع نسبت به من آ نقدر زیاد بوده که اصلا حس خوبی نسبت بهش ندارم و فکر می کنم هر موقع با شوهرم بدون حضور من صحبت می کنن در مورد من و عیب جویی من هست در دوران عقد  هم دخالت  درروابطمون داشت و نمی گذاشت  تنها  باشیم و موجب آ زار من میشد با توجه به این که من و شوهرم هر دو ماه همدیگر رو می دیدیم . خواستم من را در این زمینه راهنمایی کنید که چه کنم ، با رفتارهایش زندگی ما رو از روال طبیعی خارج کرده ، با تشکر .

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۱۴- تغییر شرایط زندگی معمولا روی خانواده ها تاثیر میگذارد و انها بدلیل حس از دست دادن یکی از اعضای خانواده در مقابل بعضی مسایل موضع نادرستی میگیرند که معمولا پس از گذشت زمان با رفتار مناسب شما بهبود می یابد.
سعی کنید تا جای ممکن با انها صمیمی باشید و انها را درک کنید. در مقابل رفتارهای نادرست فقط سکوت و بی تفاوتی نشان دهید. اگر بصورت مداوم به انها محبت کنید کم کم با این مساله کنار خواهند امد. این یک مساله زمان بر است.
گهگاه با انها به صحبت بنشینید و شرایطتان را برایشان توضبح دهید که چرا نمیتوانید مثل گذشته برخورد کنید. به خواهر همسرتان بگویید که بالاخره خود او هم روزی این شرایط را تجربه خواهد کرد و میبیند که راضی نگه داشتن همه چقدر سخت خواهد بود.
سعی کنید با او مثل یک خواهر برخورد کنید مخصوصا اگر خواهر دیگری نداردو احساس تنهایی میکند.
البته هماهنگی با همسرتان و همراهی او در مدیریت مساله شما را کمک خواهد کرد. به همسرتان بگویید که خواهرش را دوست میدارید ولی در ارتباط برقرار کردن دچار مشکل شده اید از او مشورت بخواهید تا شما در این مسیر کمک کند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 622
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9794230
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...