0 امتیاز
176 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
با سلام و خدا قوت ، حدود یک سال و نیم است کع زندگی مشترکم را آ غاز نموده ام و حدود یک سال هم عقد بودم در این مدت ، پدرشوهرم بسیار در امور زندگی به خصوص مالی دخالت می کنن حتی به رفت و امد من و شوهرم به منزل پدر و مادرم هم دخالت میکنن من با پدر و مادرم حدود 1000کیلومتر فاصله داریم . حدودا هر دو ماه یا سه بار به دیدن پدرو مادرم می رویم که همین مدت هم دوری برای من بسیار سخت می باشد در صورتی که از اقوام و فامیل خودم در شهری که زندگی می کنیم کسی نیست و خانواده و اقوام شوهرم هستن و با ایشان رفت و اآ مد داریم ، هر بارکه می خواهم به دیدن پدر و مادرم بروم شوهرم از ترس پدرش که دخالت نکند و حرفی نزند به خانوادش از قبل اطلاع نمی دهد و چند ساعت قبل رفتن اطلاع می دهد که ما دیگر رفته باشیم و نتوانن مانع رفتن ما شوند . این مسئله بسیار من را اذیت می کند و فکرم خ درگیر هست . برا ی دیدن پدر و مادر هم باید حساب پس دهم به بقیه ، چندبارخواستم محترمانه و مستقیم یا غیرمستقیم به پدرشوهرم بگویم که زندگی هر کسی دست خودش هست نباید دخالت بشه ولی چیزی نکفته ام . درخواست کمک از شما دارم چگونه با این مسئله کنار بیایم .

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
البته که عنوان کردن مستقیم این مساله به صلاح نیست. بهتر است همسر شما کم کم این مساله را به زبان بی زبانی به مادرش و او به همسرش (پدرشوهرتان) این مساله را بگوید. سعی کنید کمی تحملتان را بالا ببرید. مهم اینست که همسرتان با شما همراه است. باید کمی بی تفاوت باشید و کار خودتان را بکنید و به انها اگر اعتراضی کردند بگویید که دیدار پدر مادر از اعمال بسیار مستحب و شاید واجب است.حتی شده از خرج خود بزنید و به دیدار انها بروید کار شایسته ای است. پس دقت کنید که با زبانی نرم و با دلایلی منطقی کم کم باو بفهمانید که این کار را نمیتوانید ترک یا کم کنید. بهترین شخص برای عنوان مسایل نیز همسر شما و مادرش می باشد که در صورت همکاری شما نگرانی نخواهید,داشت. سعی کنید وارد بحث با پدر شوهر نشوید و بگزارید زمان این مسایل را حل کند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1568
بازدید دیروز: 3043
بازدید کل: 9793491
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...