0 امتیاز
287 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
سلام وخسته نباشید
من حدود یکسال ازدواج کردم وتو عقد هستم  تا الان اختلافاتی باهمسرم داشتم ک تونستم بعضی هاشو حل کنم اما الان بعد از یکسال هر چه میگذره از زندگیم سرد میشم شوهرم خیلی بهتر از اوایل شده یعنی بیشتر شناختمش وتسلط بیشتری روش دارم اما نمیدونم با وجود این ک مشکل حادی توی زندگیم نیست ازش سرد شدم البته یه آرمانهایی داشتم ک توی ازدواج بهشون نرسیدم اما باهاشون کنار اومدم البته میدونم برای گرفتن نتیجه خیلی زوده اما این ترس وجودم پر کرده ک از ازدواج پشیمون بشم
وبا وجود اینکه شرایط رفتن به خونه خودمون نداریم خواهش میکنم بهم راهی بدین تا بتونم از زندگی لذت بیشتری ببرم من با راهکار های شما تونستم کم حرفی وخیلی مشکلات حل کنم
راستی موضوع دیگه این ک همسرم سرده ن این ک برای من کم بزاره توی هر رابطه من ارضا میشم اما خودش اصلا راهکارهاتون خوندم اما تاثیری نداشته بهم بگین چه غذا یا چیز دیگه ای تاثیر داره؟
البته همسرم دخول رو تقاضا کرد ک به نظرم توی دوران عقد مناسب نیست واین ک نباید فقط با دخول ارضا بشه راهکارهای دیگه

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
یکی از مسایلی که پس از ازدواج باعث نگرانی , گاها افسردگی و پشیمانی میشود, نگاه رویایی غیرواقعی به زندگی است. شما در اول راهو بی تجربه هستید. زندگی بیشتر از اینکه به نحوه انتخاب وابسته باشد و نحوه برخورد شما و مدیریت شما بستگی دارد. شمایید که میتوانید از ابتدا زندگی را طوری مدیریت کنید که له ارامی و با صبر به تمام خواسته هایتان برسید. این انتظار که تمام خواسته ها از ابتدا در زندگی براورده شود بیجا بنظر میرسد. با کمی واقع بین بودن درک میکنید که پستی و بلندی و نقص و کمبود در تمام زندگیها تا حدی وجود دارد. این شمایید که باید با مدیریت درست روابط خود را بهبود دهید.
در مورد سردی از همسر بیشتر از اینکه باو ربط داشته باشد به انتظارات شما از او برمیگردد. سعی کنید به اهستگی خواسته ها را براورده کنید و اورا هم در این جهت کمک کنید.
پشیمانی زمانی رخ میدهد که شما نتوانید مسیر زندگی خود را درست پیش ببرید. سعی کنید با همسرتان گفتگو کنید و اهداف و راهکارهایتان را باهم بررسی کنید. در زندگی نظم و قانون داشته باشید و تمام مسایل را با گفتگو حل نمایید. سعی کنید قدم بقدم پیش بروید و همراه و کمک هم باشید. انتظارات بکدیگر را براورده نمایید تا بجز حس رضایت از زندگی حس مفید بودن را نیز داشته باشید.
به زندگی دیگرا نگاه نکنیز و خود و همسرتان را با احدی مقایسه نکنید. هر هفته بررسی کنید که چه گامهایی برای داشتن زندگی بهتر برداشته اید و نقصها را برطرف کنید. تلاش شما برای اینکار خود انگیزه مضاعف ایجاد میکند و البته همسرتان را نیز به زندگی امیدوارتر مینماید. صمیمانه و بدون پرده با او صحبت کنید و تمام مسایل را در میان بگزارید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 934
بازدید دیروز: 2403
بازدید کل: 9818092
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...