0 امتیاز
1.2هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام و تشکر از شما که وقت میگذارید و مارو راهنمایی میکنید.

حدود یک سال و نیمه که ازدواج کردم.۲۴ سالمه و همسرم ۳۰ سال سن دارن.از زمانی که ازدواج کردیم بارها پیش اومده که من احساس کردم میل جنسیم بیشتر از همسرمه بطوریکه اوایل ازدواج(شرمنده صراحتا عرض میکنم...)من هر شب دوست داشتم با همسرم رابطه داشته باشم اما از اونجایی که خجالت میکشیدم هیچوقت نمیگفتم و گذاشته بودم به اختیار همسرم که چه زمانی میخوان .همسرم هفته ای دوبار با من ارتباط داشتن و این درحالی بود که نیاز من بیش از این بود.به هرحال سکوت کردم و همیشه با خلق خوش در کنار همسرم بودم.

تا این لحظه که ارتباطمون به هفته ای یکبار رسیده و من همچنان نیازم بیش از اینهاست.شغل همسرم چندان سنگین نیست ایشون مدیر یک شرکت هستن و معمولا هشت صبح میرن و پنج بعد از ظهر منزل هستن.از نظر ظاهری نیز تعریف از خود نباشه جایی نیست که نرم و بهم نگن قشنگ!و قد بلند و خوش اندامم و بسیار خوش لباسم به طوریکه همسرن بارها بهم گفته که تو چند تا لباس داری؟؟؟یعنی هیچوقت تکراری و غیر آماده جلپی همسرم حاضر نمیشم.نمیدونم چرا اینطوریه؟خیبی ناراحتم ازین بابت.شبا با ناراحتی میخوابم دلم میخواد همسرم به نیازم بیشتر توجه کنه.تو دوران عقد همسرم خودشون مطرح کرده بودن که گرم مزاج هستن و در اوایل ازدواج خودشون میگفتن میل به ارتباطشون زیاده ولی نمیدونم چرا مطابق با خواسته من نیستن.تمام تلاشم رو کردم که بهشون بگم ولی نتونستم و نخواهم توانست.هیچوقتم خودم پیش قدم نشدم.

راهی هست جز صحبت کردن و رفتن پیش مشاور؟یعنی رفتار خاصی من پیش بگیرم ممکنه اثر کنه؟

گاهی با خودم میگم این دفعه که همسرم خواست من ممانعت میکنم تا بفهمه چقدر سخته ولی موقع عمل که میشه دلم نمیاد...

همیشه وقتی میخوایم بخوابیم میگه وای زود بخپابم که فردا باید صبح زود برم سر کار.حس میکنم برنامه کارشو میگه که توجیه کنه چرا نمیخواد ارتباط داشته باشیم و مطمئنم میدونه که من نیاز دارم چون یکبار با هزار زحمت گفتم من نیازم بیشتر از توئه بعد ایشون گفتن یعنی منو به این خاطر میخوای؟!!! نمیدونم چرا خودداری میکنه! و همچین حرفی رو اون روز زد.

و نمیدونم چیکار کنم با اینهمه حس نیاز.میترسم به گناه بیفتم آخرش از بس که کم توجهه.

ضمنا من و ایشون هم دانشگاهی بودیم و خودش منو انتخاب کرد اینو گفتم برای اینکه شبهه ازدواج اجباری و اینا ایجاد نشه.

خواهشا کمکم کنید و اینکه آیا مقابله به مثل کنم باهاش؟کم محلی کنم؟محبت زیادی که تاثیری نداشته

کمممممک

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز شما بیهوده در این مدت خود را ازار داده اید. همسر نزدیکترین فرد بشما در زندگی است. پس خیلی صمیمانه و بی پرده با او باید سخن بگویید. بگویید که هرچقدر تورا بیشتر دوست داشته باشم احساس نیاز بیشتری به تو و رابطه باتو دارم. خیلی راحت بگویید که احساس نیازتان به او ربط دارد نه به خودتان یعنی علاقه تان باو باعث میشود نه نیاز جسمی. بگوئید که هرکسی نیازهایی دارد که اگر براورده نشود مشکلات جسمی و روحی ایجاد میکند. ایا اگر شما برایش غذادرست نکنید و بگویید ایا تو مرا برای غذا میخواهی او این منطق را قبول میکند؟ پس خیلی صریح و محبت امیز در خواستتان را بگویید و شرایط را نیز تا جای ممکن اماده کنید تا به وقت و کارش لطمه نخورد. این هنر شماست. سعی کنید با جذابیت اورا بسمت خود بکشید. این اصلا اشکالی ندارد که گاهی شما بدون مقدمه شروع کنید.با نوازش یا .... میتوانید اورا ب ایجاد رابطه متمایل کنید. اما با این نیاز شدید شما حتما گفتن بی پرده مساله لازم است.
توسط
بسیار ممنونم از پاسختون.تمام تلاشم رو میکنم که باهاشون مطرح کنم گرچه برام خیلی سخته صحبت در این رابطه.راستش روم نمیشه...ولی سعیم رو میکنم
توسط
من هم دقیقا همین مشکل رو دارم ولی چندبار مستقیم و غیر مستقیم گفتم حتی خودم پیش قدم شدم ولی فرقی نکرده...
دیگه ناامید شدم نسبت به همه چیز بی انگیزه و دلسردم....
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 3345
بازدید کل: 9797146
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...